Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@22:30:14 GMT

حمل و نقل عمومی تهران، جوابگوی جمعیت فعلی نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۴۷۵۱

حمل و نقل عمومی تهران، جوابگوی جمعیت فعلی نیست

فاضلی با بیان اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط فعلی در تهران ضرورت دارد، گفت: باید طوری برنامه ریزی می شد که ناوگان های حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس های تندرو و متروها جوابگوی حضور مردم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ملک فاضلی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه بیماری کرونا به یکی از مشکلات در جهان تبدیل شده است، اظهار داشت: برای مقابله با بیماری ناشناخته کرونا باید تلاش کرد تا رعایت موارد بهداشتی و ایمنی، مانع از رشد و گسترش این بیماری در سطح کشور و به خصوص شهر تهران پایتخت ایران شد، چرا که جمعیت میلیونی در تهران زندگی می کنند و یا مشغول به کار هستند و کنترل بیماری کرونا در تهران اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جمعیت زیادی تهران باعث شده که مردم برای حضور در محل کار به خصوص در مرکز تهران با مشکلات عدیده ای روبرو شوند؛ چرا که ناوگان حمل و نقل عمومی فعلی جوابگوی جمعیت شهروندان تهرانی نیست و با توجه به طرح ترافیک در مرکز تهران، مرکز مجبور به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در قلب تهران هستند و همین باعث شده که مدت هاست اتوبوس های تندرو و متروها مملو از جمعیت هستند و این موضوع در شرایط کرونایی، سخت به نظر می رسد چرا که می تواند سرایت بیماری کرونا را تشدید کند.

فاضلی خاطر نشان کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای کنترل بیماری کرونا ضرورت دارد و مردم برای امرار معاش مجبور به حضور در خارج از خانه هستند و باید طوری برنامه ریزی می شد که ناوگان های حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس های تندرو و متروها جوابگوی حضور مردم بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: مدیریت جمعیت زیادی تهران به عنوان پایتخت ایران می تواند تا حد زیادی در کنترل بیماری کرونا موثر باشد و تا به امروز این کار به خوبی انجام نشده و ناوگان های حمل و نقل عمومی به یکی از مراکز توزیع و گسترش بیماری کرونا تبدیل شده است و باید این موضوع به طور صحیح تری مدیریت می شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!