Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان گوهری راد بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش اظهارکرد: رسالت اصلی آموزش و پرورش در زمینه محتواسازی و ساماندهی نیروها بوده و سایر زمینه‌های باید با مشارکت دیگر دستگاه ها اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه باید از پتانسیل دستگاه های مختلف برای آموزش دانش آموزان و فراهم آوردن امکانات لازم استفاده شود، اضافه کرد: شورای آموزش پرورش در بالابردن کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان، آموزش دبیران، مدرسه سازی، سرمایه‌گذاری و اقتصاد پایدار تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوهری راد گفت: هر ساله ارزیابی از وضعیت شوراها صورت گرفته و امسال در گلستان، شهرستان‌های آزادشهر، گرگان و کردکوی به عنوان شوراهای برتر شناخته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در خصوص آموزش حضوری بیان کرد: از ۲۰ روز گذشته، براساس مصوبه ستاد کرونای استان، دانش‌آموزانی که امکان دسترسی به شاد را به دلیل ضعیف بودن اینترنت نداشتند، می توانستند با رعایت شرایط و پروتکل ها به صورت حضوری در مدرسه تحصیل کنند.

گوهری راد با بیان اینکه این مصوبه شامل ۲۵ هزار دانش‌آموز می‌شد، افزود: از شنبه هفته آینده بازگشایی مدارس با مصوبه ستاد ملی کرونا آغاز شده و دانش آموزان پایه اول و دوم در شهرهای زرد و آبی و دانش آموزان در مدارس زیر ۵۰ نفر در شهرهای آبی می توانند از آموزش حضوری بهره مند شوند.

وی همچنین از آغاز فعالیت پیش دبستانی ها و مهدهای کودک در شهرهای زرد و آبی خبرداد و گفت: هنرستان و فنی حرفه ای ها هم در شهرهای زرد و آبی بازگشایی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تأکید کرد: آموزش دانش آموزان تابع شرایطی از قبیل ۱۰ نفره بودن کلاس، زمان ۳۰ دقیقه ای آموزش و رعایت دیگر پروتکل ها است.

گوهری بیان کرد: از اول دی‌ماه امتحانات نیم سال اول آغاز شده و با توجه به شرایط کرونا و محدودیت ها تلاش می کنیم دغدغه‌ای برای دانش آموزان و خانواده‌ها ایجاد نشود و همکاری لازم از طرف معلم و مدرسه صورت می گیرد.

وی از حضوری بودن امتحانات در پایه دوازدهم و غیرحضوری بودن در دیگر پایه ها خبرداد و گفت: در روزهای گذشته قطعی برق در حین امتحانات مشکلاتی را ایجاد کرده که در این زمینه هم خانواده ها نباید نگران باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد: سال گذشته از محل عوارض شهرداری ۲.۵ میلیون تومان به آموزش و پرورش اختصاص یافته و امسال هم تاکنون بیش از دو میلیون تومان به حساب آموزش و پرورش واریز شده و انتظار داریم تا پایان سال این مبلغ افزایش یابد.

وی همچنین به تجاری سازی واحدهای آموزشی در شهرهای آزادشهر، کردکوی و علی آبادکتول اشاره کرد و گفت: این درآمدزایی می تواند به کیفیت بخشی آموزش کمک کند.

کد خبر 5121579

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل آموزش و پرورش گلستان ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بوشهر آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران آیت الله مصباح یزدی دهه فجر شهرکرد قزوین آموزش و پرورش گلستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- قدردانی از کارکنان سپاه در سامان
- جلسه قرارگاه شهید سلیمانی در اردل
- حضور دانش آموزان سامانی در اردوی دور روزه حاج قاسم
- غرق شدن کودک در فلارد
- شورای آموزش و پرورش لردگان
- شورای آموزش و پرورش بلداجی
- نواخته شدن زنگ سلامت در لردگان
- پاکسازی ورودی شهر لردگان با مشارکت دانش آموزان
- مسابقه نقاشی به مناسبت روز زمین پاک در کیان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری