Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی میرزایی، دبیر اجرایی جشنواره دانش آموزی "هشتگ با هم ماسک بزنیم" در خصوص استقبال دانش آموزان از برگزاری همایش و حضور بیش از ۷ هزار نفر در این همایش اظهار کرد: این جشنواره با همکاری وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و بانک مسکن در سراسر کشور و در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جشنواره دانش آموزی "هشتگ با هم ماسک بزنیم" به همت انجمن جغرافیایی معلمان از تابستان امسال آغاز شد و از ابتدای پاییز با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش در شبکه دانش آموزی شاد فراخوان انشاء "هشتگ با هم ماسک بزنیم" بارگذاری شد و نزدیک به ۲۶ میلیون بازدید کردند.

میرزایی ادامه داد: از پوستر همایش هیئت داوران متشکل از ۱۰ نفر از مولفان کتاب درسی، معلمان ادبیات و نگارش مبرز شهر تهران در سه مرحله داوری و بیش از ۱۰ روز کاری، ۵ انشاء در مقطع ابتدایی، ۵ انشاء در مقطع متوسطه اول و ۵ انشاء در مقطع متوسطه دوم انتخاب شدند.

او گفت: دانش آموزان برگزیده از استان‌های کرمانشاه، کردستان، خوزستان، فارس، ایلام، البرز، تهران، خراسان جنوبی و اصفهان بودند.

در ادامه مسعود ایزدی، مدیر روابط عمومی بانک مسکن اظهار کرد: هدف از همایش انشاء "هشتگ با هم ماسک بزنیم" فرهنگ سازی سلامت در تمامی سطوح تحصیلی است.

او با بیان اینکه این همایش یکی از زیباترین مراسم انشاء بود، افزود: امید است با این جلسات در پرورش و تحلیل نخبه در کشور موفق باشیم.

بیشتر بخوانید

چرا کتاب نمی‌خوانیم؟

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انشاء آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان