Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه گفت: ما به جایی رسیده‌ایم که از برجام بی‌نیاز شده ایم؛ چه آمریکا به برجام برگردد چه بر نگردد.

به گزارش ایسنا، سرلشکر حسین سلامی در مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی که صبح امروز در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار کرد: علامه مصباح با آبروی خود با خدا معامله کرد. او شخصیتش در میدان نبرد با دشمن شهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همه آبرو و حیثیت خود را در دفاع از ولایت به میدان آورد و شخصیت او شهید شد.

وی افزود: در رحلت عالمان بزرگ تولدی رخ می‌دهد زیرا آنها هیچ گاه تمام نمی‌شود و همیشه جاری هستند آنها در اندیشه کسانی که تربیت کرده‌اند جاری هستند و تکثیر شده هستند و امتداد می‌یابند، علامه مصباح در روح، وجود، قلب و میدان شاگردانش تکثیر شده بود، پس چنین شخصیتی هرگز نمی میرد.

سلامی با بیان اینکه آیت الله مصباح سرزنش‌ها و تهمت را در دفاع از ولایت فقیه می‌شنید و صبر می‌کرد، گفت: علامه مصباح می دانست از چه موضوع مهمی دفاع می کند و جسارت و تهمت های دیگران او را از مسیر عدالت جدا نمی کرد. او به خوبی می دانست که بعد از سالها حکومت الهی تشکیل شده و ولی امر مسلمین جهان در مقابل مستکبران جهان که به تمامی تجهیزات و فنون نوین مجهز هستند ایستاده است، ما برای اولین بار حکومت تشکیل داده ایم و این عرصه، میدان بزرگی برای آزمایش همه آنهایی که به اسلام معتقدند ایجاد شده تا میزان بصیرت و بینش آنها در برابر امواج وسوسه دشمن سنجیده شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: رئیس جمهور آمریکا فردی افسرده و شکست خورده است. کسی که آمریکا را به زمین زد، امروز دیگر معمار فشار حداکثری و فشار حداکثری هر دو در هم شکست اند.

سلامی تاکید کرد: تمام تمرکز دشمن بر رهبری ماست و می بینید که چگونه بر کلمات و بیانات او حتی در خصوص واکسن تمرکز کرده اند و می خواهند مانع خط روشن و کلام نورانی او در هدایت بشر شوند.

وی گفت: اسرائیل از درون پوسیده شده و وضعیت آمریکا را هم می بینید، اما ما به جایی رسیده ایم که از برجام بی نیاز شده ایم؛ چه آمریکا به برجام برگردد و یا بر نگردد، آنها هرچه توطئه اندیشیدن به خودشان برگشت و امروز رسوای جهان هستند و این مسیر ادامه دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/003D4X

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز پنجشنبه و با هدف شرکت در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد.

سردار علی فدوی که با هدف شرکت در اجلاسیه شهدا به باشت سفر کرده، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کرد.

کد خبر 6094877

دیگر خبرها

  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • حمایت جهانی از فلسطین «طوفان الاقصی» دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی