Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی اسپرز از برنامه بازی ها ناراضی است. 

تیم های تاتنهام و فولام امروز (چهارشنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، دیدار تاتنهام و فولام که قرار بود در تاریخ 30 دسامبر برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و امروز شاهد برگزاری این دیدار خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام از برنامه بازی ها ناراضی است و معتقد است که تاتنهام استراحت کمتری برای این مسابقه نسبت به فولام داشته است. او در این باره می گوید:

آن ها روز شنبه مقابل کوئینز پارک رنجرز در لندن بازی کردند و یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه را فرصت داشتند تا برای بازی مقابل ما آماده شوند. اگر آن ها با نیمی از بازیکنان اصلی خود به مصاف ما بیایند، من اولین نفری خواهم بود که از آن ها عذرخواهی می کند و اولین کسی هم خواهم بود که از برتری خود در این مسابقه صحبت می کند. اگر آن ها با بهترین ترکیب خود به مصاف ما بیایند، فکر می کنم که باید از همه ما عذرخواهی کنند. ما باید ترکیب اصلی فولام، نیمکت نشین های آن ها و برخی از بازیکنانشان که در این مسابقه غایب هستند را مشاهده کنیم. پس از مشاهده این موارد، همه ما در مقابل آن ها احساس شرمساری خواهیم کرد و یا در صورتی که آن ها با ترکیب کامل خود بیایند، آن ها دیگر نباید صحبتی کنند. من فکر می کنم که آن ها با ترکیب کامل خود به مصاف ما خواهند آمد و شاید یک یا حداکثر دو بازیکنشان برای این دیدار غایب باشد.

اخبار داغ 

باشگاه استقلال گل پرسپولیس را مردود کرد مدیران استقلال از جدایی هروویه میلیچ استقبال می کنند؟ لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت (ع) قم که در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد، در دیداری از هفته پنجم این رقابت‌ها میزبان فولاد هرمزگان خواهد بود.

این بازی ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار خواهد شد.

دلسوختگان که از ۴ بازی گذشته ۳ شکست و یک پیروزی را تجربه کرده، با توجه به شرایط جدول گروه، شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و دیدار فردا جنبه تشریفاتی خواهد داشت.

بازی رفت دو تیم به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم
  • چلسی - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!