Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:23:55 GMT

اذعان کلینتون به قتل خاشقجی به دست سعودی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۵۲۷۳

اذعان کلینتون به قتل خاشقجی به دست سعودی


به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری آناتولی، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر با قرار دادن وبگاه "اپل تی وی" که تبلیغ فیلم "معارض"، زندگی «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی را تا لحظات قتل او روایت می‌کند، رژیم سعودی را مسئول قتل خاشقجی دانست.

او نوشت: اگر این مستند را که "معارض" نام دارد، ندیده‌اید امیدوارم آن را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند قدرتمند درباره ترور خاشقجی به دست دولت سعودی، اکنون در دسترس است.

در خلاصه این مستند به کارگردانی برایان فوگل، فیلمساز برنده جایزه اسکار آمده که این مستند به هزارتوی فریب در این قتل می پردازد که در کنسولگری عربستان در استانبول، ترکیه رخ داد.

این مستند که بر روی اپل تی وی در دسترس است،‌ به بیان داستان ناگفته از جنایت و قتل خاشقجی می‌پردازد که جهان را شوکه کرد و شامل فیلم‌های "هرگز دیده نشده" و دسترسی بی سابقه به انبوهی از اطلاعات است که پیشتر در دسترس عموم نبوده است.

خاشقچی ۵۹ ساله دوم اکتبر ۲۰۱۸ به دست گروهی از عاملان سعودی کمی پس از ورود به ساختمان کنسولگری این کشور در استانبول کشته و مثله شد.

گروه‌ها و فعالان حقوق بشری گفته‌اند که این قتل، از پیش طراحی شده و به دستور شخص محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان انجام شد؛ اتهامی که ریاض آن را رد می‌کند.

پیش از این وب سایت رسمی فیلم «معارض» اعلام کرده بود که نمایش این فیلم در سراسر آمریکا همزمان با سال نو میلادی آغاز می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه هیلاری کلینتون معارض خاشقچی سعودی آلودگی هوا مازوت کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست

میکل آرتتا و آندونی ایرائولا به عنوان دو سرمربی اسپانیایی به مصاف هم خواهند رفت. 

طرفداری | نشست خبری میکل آرتتا برگزار شد. 

آرسنال در بازی آغازین هفته سی و ششم لیگ برتر بورنموث خواهند بود. توپچی‌ها تا آخرین بازی فصل چاره‌ای جز پیروزی و امیدواری به لغزش منچسترسیتی ندارند. آن‌ها پس از پیروزی مقابل چلسی و تاتنهام بار دیگر در فرم بسیار خوبی قرار دارند. به گزارش فوتبال لندن، میکل آرتتا در بخش اول نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخته است:

آخرین وضعیت بازیکنان آرسنال

همه بازیکنان در دسترس هستند. لیست کاملی برای انتخاب ترکیب داریم. یورین تیمبر نیز برای این بازی آماده است. غیبت پارتی و تیمبر را احساس کردیم؟ نظری ندارم. صادقانه بگویم، همه بازیکنانی که کمک کردند در این جایگاه باشیم، فوق‌العاده هستند. 

تمدید قرارداد جورجینیو 

در مورد جورجینیو، دوست دارم او را حفظ کنیم. او از این موضوع آگاه است و باشگاه هم از این ایده حمایت می‌کند. جورجینیو ما را به تیم بهتری تبدیل می‌کند بنابراین می‌خواهیم فصل آینده هم در کنار تیم باشد.

گابریل ژسوس در لیست خروج آرسنال 

نمی‌دانم این شایعات از کجا مطرح شده‌اند. هیچ قصدی برای فروش گابریل ژسوس نداریم.

صحبت با آندونی ایرائولا، سرمربی اسپانیایی بورنموث 

بله پس از بازی دور رفت با او صحبت کردم. بورنموث از نظر قرعه، شروع واقعا سختی داشت. این عامل خیلی بزرگی در نتایج آن‌ها بود. ایرائولا به عقاید خودش پایبند ماند. من او را از زمان بچگی می‌شناسم و برایش بهترین ها را آرزو می‌کنم.

 قرارداد داوید رایا دائمی می‌شود

صحبت‌ها در مورد تمدید قرارداد قرضی داوید رایا به دائمی در پایان فصل انجام می‌گیرد. از عملکرد رایا و چیزی که او به تیم اضافه کرده است، رضایت داریم. 

در مورد قهرمانی آرسنال

فقط باید تمرکز کنیم و تمام انرژی خود را صرف پیدا کردن آن عزم و اراده برای انجام بهترین کارمان و کسب پیروزی در بازی‌ها به کار ببریم. برای بازی فردا، در وهله اول باید روحیه و انرژی آن‌ها را دنبال کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!
  • حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • اذعان ژنرال صهیونیست به دستاورد راهبردی حزب‌الله/ حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد