Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا نظری فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید تولایی گفت: خدمات پزشکی ارتش شامل ویزیت رایگان و توزیع داروی رایگان بوده است که ۱۰۰ نفر از ساکنان روستای بیدک از آن بهره‌مند شدند.

او افزود: همچنین تعداد ۲۰ بسته غذایی تهیه که میان خانوار‌های نیازمند این روستا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید تولایی ادامه داد: همان طور که ارتش در عرصه‌های دفاع در کنار مردم بوده است امروز نیزبه منظور منویات مقام معظم رهبری در این جنگ اقتصادی در کنار مردم خواهد بود و با ارائه خدمات درمانی و پزشکی، توزیع دارو‌های رایگان و سبد غذایی به مرزنشینان شهرستان تایباد کمک کرده است.

 نظری بیان کرد: ما مرزبانان با پشتوانه شما مرزنشینان با افتخار در حال دفاع از میهن هستیم و اطمینان خاطر می‌دهیم هر کس قصد تجاوز و دست درازی به این سرزمین مقدس را داشته باشد با اقتدار دستش را قطع خواهیم کرد.

انتهای پیام// ا. چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرار گاه عملیاتی مرزبانان خراسان رضوی خدمات پزشکی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد روز دوشنبه در حاشیه این مراسم عقد گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان انجام شد، تا جوانان به دور از صرف هزینه های اضافی و تجمل به فکر سنت ازدواج باشند.

فاطمه رضایی افزود: با گسترش روحیه ساده زیستی، همکاری و توجه مسوولان شاهد آغاز زندگی مشترک بسیاری از جوانان و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز این حرکت نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد، بدون این که مرتکب گناهی شد.

در این مراسم، خطبه عقد «ابوالفضل حسینی» و «ساجده صادقی» از سوی مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی قرائت شد.

شهرستان تایباد ۱۲۶ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی