Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز گذر مطمئن و موفق از فصل سرما را مستلزم همکاری همگانی و صرفه‌جویی انرژی دانست.
به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدایی در حاشیه بازدید از تأسیسات تقویت فشار گاز هشترود، گفت: کارکنان منطقه 8 عملیات انتقال گاز با انجام تعمیرات و آماده‌سازی تأسیسات، ارتقای کارکرد توربین‌ها، رفع کمبودهای ابزاری و تأمین امکانات و اقلام مورد نیاز، همه تلاش لازم را برای انتقال پایدار گاز انجام می‌دهند تا زمستان امسال نیز با سربلندی سپری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و سرمای هوا در کشور به‌ویژه در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر، برای انتقال مستمر، مطمئن و پایدار گاز طبیعی به همه بخش‌ها و به‌ویژه در بخش خانگی، به همراهی مردم در مصرف بهینه گاز نیاز داریم.
مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز تأسیسات و مراکز بهره‌برداری این منطقه را بسیار با اهمیت و حساس ارزیابی کرد و گفت: ضرورت دارد مسئولان تأسیسات و مراکز بهره‌برداری با تلاش و تدوین برنامه زمان‌بندی‌شده، وظایف خود را هدفمند پیگیری کنند.
خدایی بر لزوم صرفه‌جویی و رعایت انضباط مالی در سازمان تأکید و اظهار کرد: باید با جدیت برای کاهش هزینه‌های جاری و نهادینه‌سازی مدیریت صحیح مصرف تلاش کنیم با کاهش هزینه‌ها، از هدررفت سرمایه جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نسرین بایزید آموزگار پایه اول دبستان شهید بهروز نژاد در قالب تجربه‌ای تربیتی جدید در رفتار و نگرش دانش آموزان تغییر ایجاد کرده و منجر به بهبود مصرف بهینه آب شده است.

این معلم مراغه‌ای گفت: از طریق داستان‌گویی، مدال قطره آب، بطری تزیین شده آب و نمایش فیلم‌ها روش درست مصرف کردن آب را به دانش آموزان آموزش داده است.

وی افزود: این دانش آموزان در مدرسه با مدال آبی که بر گردن آویخته اند حامل انتقال پیام درست مصرف کردن آب به سایر دانش آموزان هستند.

نسرین بایزید گفت: دانش آموزان نگهبان آب، در منزل نیز مرتب به اعضای خانواده درخصوص صرفه جویی در مصرف آب تذکر می‌دهند.

وی افزود: با هدف فرهنگ سازی بهینه مصرف کردن آب و یا هر نعمت دیگر لازم است در همه مقاطع تحصیلی اقدامات مشابهی به اقتضای سن و پایه تحصیلی دانش آموزان اجرا شود.

معلم مراغه‌ای با این خلاقیقت خود در جشنواره تجارب برتر تربیتی وزارت آموزش و پرورش برگزیده کشوری معرفی شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد