Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ موفق به ثبت اولین کلین شیت خود در فصل جاری لیگ برتر شدند. 

شب گذشته، منچستریونایتد در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس و در دیداری خارج از خانه به مصاف برنلی رفت که این دیدار با نتیجه 1-0 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، منچستریونایتد در بازی مقابل برنلی موفق به ثبت کلین شیت شد و این اولین کلین شیت شیاطین سرخ در بازی های خارج از خانه فصل جاری لیگ برتر انگلیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد در 7 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر انگلیس 11 گل دریافت کرده بود. 

اخبار داغ 

باشگاه استقلال گل پرسپولیس را مردود کرد مدیران استقلال از جدایی هروویه میلیچ استقبال می کنند؟ لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خارج از خانه لیگ برتر کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام با یک امتیاز تبریز را به مقصد تهران ترک کردند تا با توجه به مساوی پرسپولیس و سپاهان، هنچنان صدرنشین جدول رقابت‌ها باقی بمانند و همه چیز برای قهرمانی دست خودشان باشد.

نکته جالب این تساوی، ناکامی استقلال در گلزنی خارج از تهران بود. اتفاقی که بعد از ۱۴۵ روز رخ داد چرا که آبی‌ها در تمام بازی‌های خارج از خانه خود از تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ تا کنون گل زده بودند تا سرانجام حسین پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود برابر آن‌ها شد.

استقلال آخرین بار در هفته دوازدهم در اهواز مقابل فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد. همان دیدار جنجالی که جزو نخستین بازی‌های مربی اسپانیایی روی نیمکت فولادی‌ها بود.

شاگردان نکونام بعد از آن به ترتیب با تیم‌های پرسپولیس، گل‌گهر، ملوان، استقلال خوزستان، هوادار و آلومینیوم اراک به عنوان مهمان به میدان رفته بودند و در همه این دیدار‌ها موفق به گلزنی شده بودند تا اینکه تراکتور ترمز‌ آن‌ها را در تبریز کشید.

دیگر خبرها

  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!