Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان با صدرنشینی اشتادسازه به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری 2 دیدار به پایان رسید.

در نخستین دیدار امروز مسابقات دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان تیم های اشتادسازه و شاملی کازرون برابر یکدیگر صف آرایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه دقایق ابتدایی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود شهید شاملی پیش می رفت، بازیکنان اشتاد سازه رفته رفته بر بازی مسلط شده و ضمن جبران عقب افتادگی، تا دقیقه ۲۶ اختلاف را به 5 رسانده و 10 بر پنج از تیم شهید شاملی پیشی گرفتند.

بازی در انتهای نیمه اول با حساب ۱۰ بر ۷ به سود اشتادسازه به پایان رسید. در نیمه دوم نیز اشتادسازه توانست برتری عددی خود را به 5 برساند البته در دقیقه ۲۰ بازی این اختلاف به ۲ کاهش یافت. با این حال در پایان این دیدار حساس و تماشایی اشتادسازه موفق شد با نتیجه 23 بر 20 نماینده کازرون را مغلوب کند تا برنده جدال مدعیان این دوره لقب بگیرد و در پایان این مرحله از رقابت ها صدرنشین گروه خود شود.

در دومین بازی امروز تیم های ذوب آهن و پرسپولیس بهبهان در تالار شهید قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند. در نیمه اول  این دیدار که با برتری پرسپولیس بهبهان پایان یافت، مینا نصر بازیکن ذوب آهن در برخورد با مهین وطن پرست دروازه بان پرسپولیس از ناحیه سر آسیب دید و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

در نیمه دوم تیم ذوب آهن در امتیاز ۱۵ بازی را به تساوی کشاند و این رقابت فشرده تا انتهای نیمه دوم ادامه داشت و در پنج دقیقه انتهایی بازی، تیم ذوب آهن با سه اختلاف از جوانان پرسپولیس بهبهان پیشی گرفت و در نهایت نیز با نتیجه 27 بر 23 به کار خود در این مرحله پایان داد.

با اتمام این دیدار دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان به پایان رسید و ذوب آهن با احتساب امتیاز این دیدار جایگاه خود را در رده سوم گروه N مستحکم تر کرد و پرسپولیس بهبهان هم که از دیدار قبلی خود برابر شهید شاملی کازرون انصراف داده بود، با متحمل شدن این شکست به حضور خود در جایگاه چهارم این گروه تداوم بخشید.

 

*تجلیل از داوران لیگ برتر هندبال بانوان با حضور معاون وزیر ورزش

مراسم تجلیل از داوران در روز پایانی دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان با حضور معاون وزیر ورزش، رییس و تعدادی دیگر از مقامات فدراسیون هندبال برگزار شد.

پیش از آغاز آخرین دیدار این دور، مراسم تجلیل از داوران و عوامل اجرایی لیگ برتر هندبال بانوان با حضور مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل رئیس، الهام سلوکی نایب رئیس، میترا نوری عضو هیات رئیسه و حمیدرضا عزتی دبیرکل فدراسیون هندبال، روح الله اکرمی نیا مسئول اجرایی هیات هندبال استان تهران و همچنین غلامحسین نیکویی رئیس انجمن هندبال ساحلی برگزار شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان میهمان و تماشاگر ویژه دیدار پایانی این مرحله از لیگ برتر هندبال بانوان بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان لیگ برتر هندبال بانوان پرسپولیس بهبهان پایان رسید ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان برگزاری هفته نوزدهم از رقابت های سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، عصر امروز دوشنبه تیم صنعت مس کرمان با کسب یک پیروزی با ارزش سه هفته زودتر از پایان این مسابقات عنوان قهرمانی را بدست آورد.

در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

کد خبر 6092402

دیگر خبرها

  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن