Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:52:08 GMT

روزی که سرمربی مس به قولش عمل کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۵۸۲۲

روزی که سرمربی مس به قولش عمل کرد

اعضای کادر مدیریتی و فنی تیم فوتبال مس رفسنجان پیش از دیدار این تیم برابر ماشین سازی که با سه امتیاز شیرین برای این تیم همراه شد، از موسسه خیریه گمنامان رفسنجان بازدید کرده بودند و محمد ربیعی قولی به زنان شاغل در این مجموعه داده بود.

به گزارش "ورزش سه"، مجید زیندینی، مدیرعامل و محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان یک روز پیش از این دیدار این تیم برابر ماشین سازی در هفته دهم رقابت های لیگ برتر، با حضور در تولیدی پوشاک خیرین گمنام، از نزدیک با کارکنان شاغل در این مجموعه دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تولیدی خیرین گمنام شهر رفسنجان که تمام کارگران آن زنان سرپرست خانوار، (بی سرپرست یا بد سرپرست هستند)، لباس‌های باشگاه صنعت مس را در رده‌های پایه تولید می‌کنند.


محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان که دقایقی در این دیدار به صحبت با اعضای تولیدی خیرین گمنام پرداخت، در بخش پایانی صحبت هایش به آنها قول داد تیم بزرگسالان مس رفسنجان بزودی دو دست از لباس‌های تولید شده توسط کارگران این مجموعه را بازیکنان این تیم به تن خواهند کرد.


ربیعی در همین راستا در نشست خبری پس از پیروزی برابر ماشین سازی در هفته دهم رقابت های لیگ برتر که این تیم را 12 امتیازی کرد و به رتبه دهم جدول ارتقا داد و شرایط خوبی را برای این تیم تازه وارد به لیگ برتر در میان تیم های سابقه دار حاضر در مسابقات رقم زد، بار دیگر همانطور که در ملاقات حضوری با اعضای مجموعه خیرین گمنام قولش را برای داده بود، به این موضوع اشاره کرد و نام آنها را در میان اهالی فوتبال رسانه ای کرد.

 

محمد ربیعی (مربی) مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد ربیعی مربی مس رفسنجان خیرین گمنام محمد ربیعی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت

پیکر مطهر یک شهید گمنام عصر امروز امروز مصادف با شهادت امام صادق علیه السلام با حضور پرشور مردم شهیدپرور رفسنجان از میدان سردار سلیمانی تا میدان ابراهیم تشییع و در بوستانی تازه تاسیس جنب حسینیه نخل به خاک سپرده شد.

این شهید گرانقدر در ۱۹ اسفند سال ۶۳ در سن ۲۴ سالگی در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به فیض شهادت نائل آمده است.

صبح امروز پیکر مطهر شهید گمنام در جمع مردم منطقه نوق رفسنجان حضور یافت و شب گذشته مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در حسینیه نخل برگزار شد و همچنین این شهید عزیز امروز میهمان مردم کشکوئیه، لطف آباد، عیش‌آباد و داوران نیز بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ویدیو/ بدرقه شهدای گمنام در رفسنجان و اصفهان
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!