Web Analytics Made Easy - Statcounter

یار محمد حسین بُر، مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره زمان استخدام ورودی‌های ۹۹ دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: فرآیند جذب و استخدام در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به عنوان یک دانشگاه ماموریت گرا از طریق کنکور سراسری و برگزاری مصاحبه انجام می‌شود.

حسین بُر ادامه داد: بر این اساس ۲۰ هزار نفر از ۱۸ بهمن ۹۹ وارد دانشگاه می‌شوند و کلاس‌های آن‌ها شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احکام استخدامی این دانشجو معلمان بلافاصله بعد از شروع به تحصیل آن‌ها صادر می‌شود. در خصوص قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریس هم از ۲۶ بهمن تدریسشان شروع می‌شود و پودمان یک ساله را می‌گذرانند و بعد از موفقیت در پودمان، فرآیند استخدام آن‌ها شروع می‌شود.

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش توضیح داد: دانشجو معلمانی که از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ماده یک اساسنامه دانشگاه شهید رجایی و از طریق آزمون‌های استخدامی در این مرحله شرکت کرده اند بعد از اعلام نتایج آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش، طی فرآیندی، مراحل استخدام آن‌ها شروع می‌شود.


حسین بُر افزود: از محل دانشگاه فرهنگیان که دانشجو معلمان باید دوره ۴ ساله را بگذرانند امسال ۲۰ هزار نفر جذب، از محل قانون تعیین تکلیف معلمان ۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر و از محل استخدام از طریق ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان و ماده یک دانشگاه شهید رجایی که از طریق آزمون استخدامی جذب می‌شوند ۲۷ هزار و ۳۰۰ ردیف داشتیم که ۵ هزار ردیف سال‌های قبل هم به آن اضافه شد. در مجموع ۷۷ هزار و ۸۰۰ معلم امسال جذب شدند.

او با بیان اینکه در سال ۹۹ تعداد ۱۹۷ هزار معلم کمبود داشتیم، بیان کرد:کمبود معلمان همیشه وجود دارد که با روش‌هایی مثل حق التدریسان شاغل و آزاد این کمبود را جبران می‌کنیم.

ا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان پارسی خبر وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان شروع می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی بعد از ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: آموزش و پرورش از دید مقام معظم رهبری در صدر تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر انسان سازی را هدف اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: اداره آموزش و پرورش استان بوشهر توانست با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای معلمان و مدیران جایگاه سیزدهم کشور را از آن خود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر و تعامل گسترده آموزش و پرورش این استان با سایر ادارات باعث شده تا اداره آموزش و پرورش استان در شرایط خوبی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان از تخصیص اعتباری خوب برای این اداره در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده تعداد ۱۰۰ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و افتتاح شود.

کد خبر 6095236

دیگر خبرها

  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • استخدام ۱۹ هزار نیروی پرورشی در سال جاری
  • ۱۹ هزار نیروی پرورشی امسال به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • برگزاری ۲ آزمون استخدامی جذب معلم در اردیبهشت