Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: بر اساس گزارش‌های ثبت شده مردمی، تاکنون ۷۳ هزار سایت قمار، فیشینگ و کلاهبرداری با گزارش مردمی شناسایی و فیلتر شده است.

به گزارش برنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، جواد بابایی با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با تارنماهای قمار و کلاهبرداری، گفت: از شهریور سال جاری و پس از ایجاد درگاهی ویژه به منظور دریافت گزارش‌ قمارخانه‌های مجازی در پایگاه‌ اینترنتی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه همچنین ایجاد شناسه‌ای در پیام رسان‌های اجتماعی داخلی برای دریافت گزارش‌های مردمی، این سایت ها فیلتر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از آحاد جامعه در ارسال این گزارش‌ها، اعلام کرد که مسدودسازی تارنماهای قمار و شرط بندی و کلاهبرداری در حداقل زمان ممکن اتفاق می‌افتد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!

به گزارش «تابناک»، روزنامه اعتماد در گزارشی به موسسه خیریه میعاد مهرمهدوی که متعلق به امیرحسین رائفی‌پور، بردار علی‌اکبر رائفی‌پور است، پرداخته است.

در ادامه قسمتی از این گزارش را می‌خوانید؛

مریدان موسسه مصاف و در راس آنها، علی‌اکبر رائفی‌پور، یکی از پرچمداران دشمنی با قالیباف بودند و بخشی از مسوولیت درگیری در فضای مجازی با هواداران قالیباف را برعهده داشتند. آنها شرایطی ایجاد کرده‌اند که هر کسی از منابع مالی یا سایر مناسبات موسسه مصاف سوالی در فضای مجازی مطرح می‌کند، او را متهم به تطمیع شدن از سوی تیم قالیباف می‌کنند.

شاید این همان خطی باشد برای ناامن کردن و ارعاب افرادی که قصد دارند این موسسه و مدیر آن را به چالش بکشند، پی گرفته می‌شود.

او خود را داعیه‌دار شفافیت می‌داند و از همین‌رو پیش از انتخابات اخیر مجلس، اموال خود را منتشر کرده بود؛ او گفته که مستاجر است و هیچ پولی بابت سخنرانی‌هایش نمی‌گیرد و اگر هم کسی پولی به حساب موسسه واریز کند، ارتباطی به او ندارد!

رائفی‌پور همچنین درباره محل درآمدش برای خرج زندگی نوشته «۶۰۰ میلیون تومان پول نزد یکی از دوستانم (آهنگری) دارم که هر ماه سود آن را محاسبه کرده و پرداخت می‌کند.»

البته او حدود ۷ سال پیش گفته بود که خرج زندگی‌اش را از یک «مغازه عطاری» در «محله‌ای پایین شهر تهران یا خارج از تهران» کسب می‌کند؛ رائفی‌پور در توضیحات بیشتر گفته بود که «من سرمایه‌گذاری کرده‌ام و یکی از دوستانم آنجا کار می‌کند.» او هرگز توضیح نداده که موسسه مصاف با این حجم از فعالیت و واحدهایی که ذیل موسسه تشکیل شده، بودجه برای گرداندن موسسه را از کجا می‌آورد.

دیگر خبرها

  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • در دومین جلسه دادگاه «تتلو» چه گذشت؟ + عکس
  • خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی