Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضاییه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف ستاد محاکم عمومی و انقلاب تهران، بر تحقق سند تحول قضایی در محاکم تهران تاکید کرد.

به گزارش برنا، به نقل از دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، حجت ‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای روز (چهارشنبه) به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد دادستان انتظامی قضات، عیسی زارع‌پور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و فروزان‌مهر معاون مالی و پیشتیبانی دستگاه قضا از ستاد محاکم عمومی و انقلاب تهران بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

معاون اول قوه قضاییه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف ستاد محاکم عمومی و انقلاب تهران، دستورات لازم را برای بهبود و تسهیل امور مردم صادر کرد. 

همچنین یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گزارش عملکرد محاکم تهران در راستای تحقق مفاد و اهداف سند تحول قضائی را ارائه کرد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجت الاسلام اژه ای عمومی و انقلاب تهران قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا ربوده شده بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دیگر خبرها

  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال