Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@14:14:57 GMT

3165 دانش‌آموز در مدارس شجره طیبه تحصیل می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۶۱۳۷

3165 دانش‌آموز در مدارس شجره طیبه تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار عباس غلامشاهی در جلسه با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: دو هزار و 235 دانش آموز در مدارس عادی شجره طیبه بندرعباس و قشم تحصیل می کنند و 930 دانش آموز نیز در مدارس شجره طیبه هیأت امنائی هستند.

وی افزود: هم اکنون 147 کلاس درس در مدارس شجره طیبه عادی و هیأت امنائی وجود دارد که با توجه به استقبال خانواده‌ها از مدارس شجره طیبه، درخواست همکاری آموزش و پرورش هرمزگان درراستای افزایش فضاهای آموزشی را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غلامشاهی با قدردانی از تلاش های مدیرکل و مجموعه آموزش و پرورش هرمزگان، یادآور شد: این آمادگی وجود دارد تا با تعامل و همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش، بستر مناسب را برای تربیت نسل آینده انقلاب فراهم آوریم تا در مسیر اسلام و حفظ آرمانهای نظام، گام بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز گفت: آموزش و پرورش هرمزگان با رویکرد هم افزائی و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای تربیت نسل آینده ای پویا، با نشاط، خلاق و حافظ آرمانهای این انقلاب، از تعامل سازنده با نهاد ها و دستگاه های دیگر استقبال می کند.

ایرج بیت اللهی با بیان اینکه نقشه راه مدارس شجره طیبه برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: در این مدارس زمینه ایجاد آموزش و پرورش اسلامی باید سرلوحه امورقرار گیرد و تلاش شود دانش آموزانی تربیت شوند که دارای مهارت های شغلی متعدد، خلاق و پرسشگر باشند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف از تشکیل چنین مجموعه‌هایی، کار فرهنگی و تربیتی است که منطبق بر تربیت تمام ساحتی مورد تأکید سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت کشوراست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان گفت: توجه به مبانی دینی واعتقادی و انقلابی منطبق بر سند تحول بنیادین، اهم راهبردهای آموزش و پرورش هرمزگان است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه آموزش و پرورش هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای سال تحصیلی آینده ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در استان جذب می‌شوند که با استفاده از معلمان قراردادی این تعداد به ۱۲ هزار و ۶۸۹ نفر افزایش می‌یابند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سیدامیر شوشتری درجمع خبرنگاران به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، ضمن تشکر از تلاش‌های معلمین و اهمیت به وضعیت معیشت و حقوق معلمین اظهار داشت: آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان بزرگترین و گسترده‌ترین دستگاه، با 100 هزار همکار فرهنگی و یک میلیون و 500 دانش آموز مشغول فعالیت است.

وی افزود: در آزمون‌های استخدامی مختلفی که برگزار شد برای سال تحصیلی آینده 10 هزار و 208 معلم جدید در استان خراسان رضوی جذب آموزش و پرورش می‌شوند. با استفاده از معلمان قراردادی نیز این تعداد به 12 هزار و 689 نفر افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 20 هزار نفر بازمانده از تحصیل در این استان طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش اعلام شده و این در حالی است که 5 هزار نفر از بازماندگان تحصیل برای سال گذشته هستند که به صورت تکراری در آمار مجدد آورده شده‌اند.

شوشتری اضافه کرد: 90 درصد از دانش‌آموزان اتباع در خراسان رضوی افغانستانی هستند و اتباع عراق و سوریه در رتبه‌های بعدی قرار دارند، همچنین شمار دانش‌آموزان اتباع خارجی استان خراسان رضوی 70 هزار نفر است و علاوه بر این 3 هزار نفر از دانش‌آموزان اتباع خارجی نیز در مدارس خودگردان مشغول تحصیل هستند که این مدارس زیر پوشش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی قرار ندارند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است