Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:14:55 GMT

۱۹ سارق مسلح در دزفول دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۶۲۷۳

۱۹ سارق مسلح در دزفول دستگیر شدند

به گزارش ایرنا منصور محمدی خباز روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این سارقان مسلح در قالب هشت باند اقدام به سرقت از منازل، باغات، خودرو و موتورسیکلت می‌کردند که شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۲۵ حکم ورود به منزل و مخفیگاه برای دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه صادر و از مخفیگاه آنها سه قبضه اسلحه شکاری، چهار قبضه اسلحه جنگی کلاشنیکف، سه تیغه قمه، ۳۵۰ لیتر مشروبات الکلی، سه دستگاه موبایل سرقتی و مقادیر قابل توجهی امول مسروقه کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب دزفول بیان کرد: یک قاتل و ۲ همدستش که در سال ۹۸ مرتکب قتل شده بودند نیز در عملیاتی جداگانه با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی دستگیر شدند.

وی افزود: سال گذشته مفقود شدن یک مرد ۴۳ ساله به پلیس و سپس دادسرا گزارش شد و پنج روز پس از مفقود شدن، خودروی وی بصورت سوخته در حاشیه یکی از شهرهای استان پیدا شد.

محمدی خباز گفت: پس از دستگیری این قاتل، وی و همدستانش که هویتی معلوم داشتند، به قتل فرد مفقود شده با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف کردند.

وی افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای افزایش امنیت در جامعه با قدرت هرچه تمام با هنجارشکنان و مخلان امنیت برخورد قانونی خواهند کرد.

برچسب‌ها دادگستری دزفول خوزستان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری دزفول خوزستان دادگستری دزفول خوزستان انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتور سیکلت و با پرسه زنی در کوچه های خلوت اقدام به شناسایی سوژه های خود می کرده و پس از سرقت گوشواره های طلا از کودکان به سرعت متواری می شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر شد.

کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به ۶ فقره سرقت گوشواره دختر بچه های اصفهانی اقرار و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903169

دیگر خبرها

  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند