Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از عملکرد شاگردانش در بازی هفته هشتم لیگ برتر ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهران شاهین‌طبع در مورد پیروزی 78 بر 60 تیمش مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: نسبت به بازی‌های قبل، بهتر بودیم و انسجام بیشتری داشتیم. تیم مس هم عملکرد خوبی داشت اما در نهایت نتیجه بازی به سود ما تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر بسکتبال| مس رفسنجان مغلوب شهرداری گرگان شد/ شاگردان شاهین‌طبع روی دور پیروزی

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد فشردگی لیگ برتر اظهار داشت: نکته مثبت برگزاری لیگ این بود که مسابقات ادامه پیدا کرد و لیگ به حیات خود ادامه داد. برگزاری مسابقات در یک گروه و فاصله یک روزه مسابقات هم می‌توانست به کیفیت مسابقات کمک کند. تعداد بیشتر مسابقات برای آمادگی ملی‌پوشان و تیم ملی بهتر است.

شاهین‌طبع در مورد بدون شکست بودن تیمش گفت: لیگ غیر قابل پیش بینی است و بیشتر تیم‌ها برای مرحله پلی‌آف برنامه ریزی می‌کنند و از نظر فنی دچار تغییر می‌شوند. 

وی در مورد شرایط تیم ملی گفت: ما در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا 2021 دو پیروزی داشتیم و در پنجره دوم نیز همه تیم‌ها، طعم شکست را چشیدند. در هر حال ما در حال حاضر صدرنشین گروه هستیم. وضعیت ما در پنجره سوم از پنجره دوم بهتر خواهد بود چون لیگ آغاز شده است و بازیکنان شرایط بهتری دارند. اردوی تیم ملی از 17 بهمن آغاز خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال شاهین طبع لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد