Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات استقلال بعد از یک روز تعطیلی از فردا از سرگرفته خواهد شد

استقلال از فردا برای بازی با تراکتور تمرینات خود را شروع می کند.

 به گزارش طرفداری، بعد از تساوی استقلال برابر پرسپولیس، آبی ها روز گذشته ریکاوری کردند و امروز را به استراحت پرداختند.

با این حال بازیکنان استقلال از ساعت 12 فردا تمرینات تاکتیکی خود را برای بازی حساس برابر تراکتور در هفته یازدهم لیگ برتر آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط استقلالی ها با 4 جلسه تمرین آماده بازی با تراکتور می شوند و این در حالی است که رقیب این تیم استراحت بیشتری کرده است.

 

اخبار داغ 

از کافه ای در مهرشهر کرج تا خیابانی در استانبول ترکیه / ردپای شرط بندها در نتایج پر نوسان تیم شهرستانی نشانه های همکاری با جادوگر در ورزشگاه خانگی تیم لیگ برتری! نبش قبر فاش کرد؛ راز صداهای وحشتناک از داخل یک قبر + فیلم لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد