Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پس از شروع نشست مجلس نمایندگان برای بررسی اتهام «تحریک به شورش» دونالد ترامپ، جیم مک‌گاورن رئیس کمیته قوانین مجلس درباره آنچه که در ۱۷ دی رخ داد، صحبت کرد.

وی در تایید لزوم استیضاح ترامپ افزود: این اقدام به جهانیان پیام می‌دهد که دموکراسی در ایالات متحده ادامه دارد.

این نماینده موافق استیضاح ادامه داد: فقط یک مایل و نیم پایین‌تر در خیابان پنسیلوانیا، دونالد ترامپ و متحدانش خشم یک جمعیت خشن را برانگیختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک‌گاورن یادآور شد: رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ، خواستار محاکمه از طریق جنگ شد. سپس دونالد ترامپ به جمعیت گفت ، ما مجبور خواهیم بود که خیلی سخت‌تر بجنگیم. شما هرگز کشورمان را با ضعف پس نخواهید گرفت.

خبر در حال تکمیل است

برچسب‌ها حزب دموکرات آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ استیضاح ترامپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حزب دموکرات آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ استیضاح ترامپ حزب دموکرات آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ استیضاح ترامپ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد