Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی گفت : سنقر و کلیایی اولین شهرستان سبز استان کرمانشاه در فهرست گازرسانی کشور قرار گرفت.

او با اشاره به واگذاری ۱۲ هزار اشتراک از سال ۹۲ تاکنون و گازرسانی به ١٩۶ روستا گفت : با اجرای پروژه‌های گازرسانی در این شهرستان اکنون بیش از ٣٢ هزار مشترک روستایی و شهری از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: گازرسانی در شهرستان سنقر و کلیایی با توجه به موقعیت جغرافیایی و با وجود کوهستانی و سردسیر بودن منطقه همواره سختی‌هایی را به همراه داشته که با تلاش بی‌وقفه خدمتگزاران و خادمین این حوزه اکنون ۱۰۰ درصد روستا‌های این شهرستان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

فرماندار سنقر و کلیایی افزود: جهش بزرگ دولت در گازرسانی به روستا‌ها با ضریب نفوذ ١٠٠ درصدی به قدری چشم‌گیر است که این رقم در مقایسه با هشت سال پیش در شهرستان تنها به مقدار ۱۰ درصد بود.

مرتضوی با اشاره به تحقق این دستاورد در سایه همدلی همگانی از پیگیری‌های استاندار و زحمات نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شرکت گاز استان و شهرستان و دست اندرکارانِ تحقق این مهم تقدیر و تشکر کرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی گازرسانی سنقر و کلیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش ها در کرمانشاه

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : در پی سامانه قوی مستقر در استان، هشدار سطح نارنجی صادر شد.

وی با اشاره به شدت بارش در ثلاث باباجانی به آبگرفتگی پل‌های ارتباطی برخی از روستا‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از جاده آسفالت روستا‌ها هم تخریب شده که راهداری در جاده‌ها فعال و محور‌ها را باز می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، از رفع انسداد راه در جوانرود به علت ریزش کوه خبر داد و گفت: هم‌استانی تا روز یکشنبه از سفر‌های غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری جویا شوند.

براساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، امروز هم به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق، رگبار و آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان خواهیم بود در ادامه در روز یکشنبه از شدت بارش در استان کاسته و، اما در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه با عبور موج ناپایداری مجددا شاهد بارش‌های همراه با رعدوبرق در نیمه شمالی استان خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • تحقق ۱۲۴ درصدی درآمد حاصل از عوارض ساختمانی در قم
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در اولین ماه از سال ۱۴۰۳