Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در نکا با بیان اینکه ۱۲ نفر از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جبهه سلامت به شهادت رسیدند، گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر از کادر بهداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان شیوع کرونا به بیماران خدمات دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران ۳۸ بیمارستان مجهز خود را برای مقابله با کرونا اختصاص داد.

امیر سیاری گفت: ارتش با تمام توان در جهت مقابله با ویروس کرونا تلاش خواهد کرد کما اینکه بالای ۱۴ هزار تخت را به این امر اختصاص داد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش ۱۴ هزار تخت نقاهتگاهی را در کشور راه اندازی کرد

امیر سیاری با بیان اینکه تاکنون ۱۵ هزار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های ارتش بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند، گفت: تلفات بیماران کرونایی در بیمارستان‌های ارتش حداقل ۶ درصد کمتر از مراکز درمانی دیگر بود.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود:دشمن تبلیغات گسترده‌ای درباره آلودگی پادگان‌ها کرده بود، اما دوره‌های آموزش سربازان در همه مراکز آموزشی سربازی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید سلامت کرونا ویروس ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌دراز اعلام شد

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور سراسر کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سعید بهشتی‌راد امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران در توضیح جزئیات مراسم بزرگداشت سالروز عملیات ظفرمند بازی‌دراز طی امروز و فردا، اظهار کرد: بیش از یک ماه است که در حال آماده‌سازی امکانات برای میزبانی از خیل عظیم زائران بازی‌دراز هستیم.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهید شیرودی در محل یادمان توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: کاروان‌های راهیان نور از امروز وارد شهرستان سرپل ذهاب می‌شوند و از عصر امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید شیرودی که در محل یادمان این شهید در روستای زرینجوب برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه یادواره شهدای عملیات‌بازی دراز هم بعد از نماز مغرب و عشاء امروز در جوار بقعه متبرکه احمد ابن اسحاق (ره) برگزار می‌شود، اضافه کرد: سخنران این مراسم محمدطیب‌صحرایی استاندار کرمانشاه خواهد بود.

بهشتی‌راد تصریح کرد: مراسم صعود به ارتفاعات بازی‌دراز که نمادی از حضور رزمندگان در دوران دفاع مقدس است نیز از ساعت ۶:۰۰ روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت) با حضور کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور از دامنه ارتفاعات بازی‌دراز آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: از سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان به عنوان سخنران ویژه برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز دعوت شده است و مداح مراسم هم حاج صادق آهنگران خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در مسیر به سمت یادمان بازی‌دراز، گفت: امسال موکب‌های پذیرایی و سلامت از ورودی استان، شهر کنگاور شروع و در شهرستان‌های منتهی به سرپل ذهاب ادامه داد.

بهشتی‌راد از تمهیدات اندیشیده شده برای اسکان زائران سخن گفت و افزود: سال گذشته میزبان ۴۰ هزار و ۴۶۳ نفر بودیم که امسال این آمار افزایش خواهد یافت، با این وجود برای پذیرایی بیش از ۵۰ هزار نفر آماده هستیم.

وی گفت: هر آنچه از اقتدار، عظمت، امنیت، پیشرفت و جهان‌شمولی داریم، مدیون خون شهدا هستیم؛ بنابراین تک‌تک ما نسبت به شهدا وظیفه داریم.

کد خبر 751777

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌دراز اعلام شد
  • تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی
  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • دهقان: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده است
  • دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه شده است؟
  • جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر دولت‌های متکبر است
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد