Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:54:38 GMT

لئو مسی نمی رود، رفیقش هم می آید!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۷۳۲۹

لئو مسی نمی رود، رفیقش هم می آید!

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فصل تابستان لوییس سوارز، مهاجم گلزن و 34 ساله خود را از دست داده و در ادامه نتوانست بازیکنی را به عنوان جانشین او به خدمت بگیرد. حالا نشریه دیلی میل مدعی شد سرخیو آگوئرو، دوست صمیمی لیونل مسی و بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی در لیست خرید بارسا قرار گرفته و ممکن است او در تابستان راهی نوکمپ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

قرارداد سرخیو آگوئرو در تابستان امسال با منچسترسیتی به اتمام می رسد و به نظر باشگاه انگلیسی تمایلی به تمدید قرارداد ندارد. بدین ترتیب خرید این بازیکن برای بارسلونا دشوار نخواهد بود و تنها با تامین دستمزد سرخیو آگوئرو، امکان آمدن او به لالیگا وجود دارد.

 

همچنین روسای بعدی بارسلونا بی تردید تمام تلاش خود را برای حفظ لیونل مسی انجام خواهند داد و خرید سرخیو آگوئرو می تواند او را به ماندن در نوکمپ ترغیب کند. مسی و آگوئرو رابطه بسیار دوستانه و صمیمی دارند و بارها در این رابطه صحبت کرده اند. آگوئرو در این فصل پس از بازگشت از جراحی زانو فقط سه بار در ترکیب قرار گرفته و دو بار نیز موفق به گلزنی شده است. سرخیو آگوئرو هنوز در فصل جاری یک بازی کامل در میدان نبوده و بی شک بارسلونا در صورت بازگشت این بازیکن به شرایط آرمانی برای خرید او اقدام خواهد کرد. به جز بارسلونا، پاری سن ژرمن نیز علاقمند به جذب سرخیو آگوئرو در تابستان پیش رو است.

منچستر سیتی بارسلونا لیونل مسی سرخیو آگوئرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی بارسلونا لیونل مسی سرخیو آگوئرو سرخیو آگوئرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • بحران در کاتالان
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟