Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@16:06:30 GMT

آغاز جلسه استیضاح ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۷۳۹۶

آغاز جلسه استیضاح ترامپ

رویداد۲۴در صورتی که استیضاح ترامپ به تصویب کنگره برسد او نخستین رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکا خواهد بود که دو بار در دوران ریاست‌جمهوری‌اش استیضاح می‌شود.

اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا و گروهی از نمایندگان جمهوری‌خواه قصد دارند به طرح استیضاح او رأی مثبت بدهند. این رأی‌گیری یک هفته بعد از یورش معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری به ساختمان کنگره انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرعت پیشبرد این رأی‌گیری و حمایت جمهوری‌خواهان از آن، خشم قانونگذاران آمریکایی از نقش ترامپ در تحریک معترضان برای حمله به ساختمان کنگره را نشان می‌دهد.


ستنی هویر (Steny Hoyer) رهبر اکثریت دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: ترامپ عهدشکنی کرده و شورش مسلحانه را برانگیخته است و اقدامات وی نیاز به واکنش فوری دارد

همچنین تعدادی از جمهوری خواهان نیز استیضاح او را ضروری می‌دانند.

رئیس جمهور برای ترساندن مقاماتی که واقعیت را فاش می‌کنند، هر کاری را می‌توانسته انجام داده است


جولیا براونلی، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان در این جلسه گفت: من از جمهوری خواهان می‌خواهم که به این قطعنامه رأی دهند و از قانون اساسی محافظت کنند.

ننسی روت مِیس نماینده جمهوری خواه نیز گفت: من فکر می‌کنم رئیس جمهور و هر کسی که در این خشونت‌ها سهیم بوده باید پاسخگو باشد

کتی کستر، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان گفت: آنچه ترامپ انجام داد و تحریک وی به خشونت بزرگترین خیانت یک رئیس جمهور در تاریخ کشورمان است.

ایلهان عمر، نماینده دموکرات نیز در این جلسه گفت:ما باید این رئیس جمهور را فوراً استیضاح و از مقامش برکنار کنیم تا نتواند تهدیدی برای دموکراسی ما باشد.
مخالفت قانونگذاران جمهوری‌خواه با استیضاح ترامپ

جیسون اسمیث قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا در مخالفت با استیضاح ترامپ گفت: استیضاح ترامپ با توجه به اینکه تنها ۷ روز از دوران ریاست‌جمهوری او باقی مانده اقدامی «بی‌ملاحظه» است

تا این لحظه قانونگذاران جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان ضمن حفظ فاصله با ترامپ و محکوم کردن اقدام او در تحریک به شورش، با استیضاح او مخالفت کرده‌اند. منبع: انتخاب لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ استیضاح ترامپ انتخابات 1400 مجلس نمایندگان استیضاح ترامپ جمهوری خواه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از میان ۲۴۵ منتخب مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم، ۴ زن متولد دهه شصت در زمره جوان ترین نمایندگان این دوره از مجلس، هستند.

در این میان، زهرا خدادادی متولد ۱۳۶۵ از حوزه انتخابیه ملکان و لیلان، جوان ترین زن مجلس دوازدهم است. همچنین فاطمه جراره متولد ۱۳۶۳ از حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم، زهرا سعیدی مبارکه متولد ۱۳۶۲ از حوزه انتخابیه مبارکه و بهشید برخوردار متولد ۱۳۶۰ از حوزه نماینده اقلیت زرتشتیان نیز نامشان در میان متولدین دهه شصت مجلس دوازدهم به چشم می خورد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903473

دیگر خبرها

  • این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش