Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@02:46:04 GMT

باتری آیفون ۱۲ مینی بلای جانش شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۷۴۶۴

باتری آیفون ۱۲ مینی بلای جانش شد

به گزارش همشهری آنلاین،  بیشترین شکایت کاربران این گوشی جدید مربوط به شارژدهی نه‌چندان مطلوب باتری است و همین کاستی به‌عنوان یکی از دلایل فروش کمتر از حد انتظار آی‌فون ۱۲ مینی قلمداد شده است. بر اساس آخرین داده‌های گردآوری شده توسط موسسه تحقیقاتی Consumer Intelligence Research Partners فروش گوشی آی‌فون ۱۲ مینی کمتر از حد انتظار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داده‌های گردآوری شده نشان می‌دهند که سری آی‌فون ۱۲ حدودا ۷۶ درصد از فروش آی‌فون در ایالات‌متحده طی ماه اکتبر و نوامبر سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص دادند. به‌نظر می‌رسد که مدل پایه آی‌فون ۱۲ محبوب‌ترین هندست بوده و ۲۷ درصد از فروش گوشی‌های آی‌فون را به خود اختصاص داده است. این در حالیست که آی‌فون ۱۲ مینی تنها سهم ۶ درصدی را کسب کرده است.

اپل چهار مدل آیفون ۱۲ جدید با قابلیت اتصال ۵G را رونمایی کرد

جاش لاویتز؛ بنیان‌گذار موسسه CIRP خاطرنشان می‌کند که عرضه آی‌فون SE یکی از دلایل عدم موفقیت آی‌فون ۱۲ مینی به اندازه انتظارات اپل محسوب می‌شود. آی‌فون SE نه‌تنها از اندازه کوچکتری برخوردار است؛ بلکه از جنبه قیمت‌گذاری نیز محصولی قابل رقابت به‌شمار می‌رود. این موضوع ظاهرا موجب پیچیدگی سری هندست‌های آی‌فون شده و احتمالا سردرگمی کاربران را در پی داشته است.

جدای از کاربرانی که شارژدهی نه‌چندان مطلوب باتری را به‌عنوان یکی از دلایل فروش کمتر از حد انتظار آی‌فون ۱۲ ذکر کرده اند، بسیاری از کاربران قالب طراحی جمع‌وجورتر دستگاه را مورد ستایش قرار داده‌اند؛ اما شارژدهی باتری کماکان یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعف آی‌فون ۱۲ مینی محسوب می‌شود.

کد خبر 579290 برچسب‌ها شرکت اپل موبایل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت اپل موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز حادثه انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی به دیسپچ مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت، مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از آنها به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر بعدی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6094569

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم