Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اتاق بازگانی استان زنجان با ارائه فعالیت‌های اتاق بازرگانی گفت: دفتر تجاری اتاق در شهر دوشنبه تاجیکستان با همکاری اتاق بازرگانی مشترک ایران و تاجیکستان راه‌اندازی شد و قرار است به‌زودی شروع به کار کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، علی یگانه فرد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری و عملیاتی کردن برنامه‌های سال جاری اتاق بازرگانی زنجان در حوزه های مختلف، اظهار داشت: دفتر تجاری اتاق در شهر دوشنبه تاجیکستان با همکاری اتاق بازرگانی مشترک ایران و تاجیکستان ذیل برنامه‌های نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان راه‌اندازی خواهد شد؛ البته اکثر کارهای راه‌اندازی دفتر انجام شده و طی چند روز آینده به طور کامل این دفتر تجاری شروع به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات و کارهای مربوط به تهیه و تدوین نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان از سال 98 آغاز و پس از چندین ماه کار کارشناسی، تیرماه 99 در کارگروه توسعه صادرات از سوی استاندار زنجان تصویب شد، افزود: پس از تصویب این طرح در استان، نقشه راه وارد فاز اجرایی شد. قطعا پس از دوشنبه تاجیکستان، اتاق بازرگانی زنجان هدف دارد در کشورهایی که در نقشه راه مشخص شده است، دفتر تجاری تاسیس کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه توسعه صادرات محصولات مختلف تولیدی استان زنجان نیازمند همکاری همه مدیران و دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی است، گفت: یکی از موارد مهم تحقق برنامه نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان معرفی ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی استان است.

وی با بیان اینکه در همین راستا اتاق بازرگانی زنجان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی تهیه، تدوین و طراحی کتاب توانمندی‌های تولیدی و صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان زنجان را انجام داده است، خاطرنشان کرد: این کتاب در حال حاضر به چاپ رسیده و در سطح استان  و کشور و دستگاه‌های مختلف اداری و سفارتخانه‌ها توزیع خواهد شد.

دیدار سفیر ایران با وزیر کار تاجیکستانرئیس اتاق بازرگانی البرز: تأمین ارز مورد نیاز واردات مواد اولیه با سیستم بانک مرکزی مختل شدرئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی: مدیران دستگاه‌های اداری به شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی "بی‌توجه" هستند

یگانه‌‌فرد با بیان اینکه این کتاب در بخش های مختلف کشاورزی استان از جمله زراعت، باغبانی، دام و طیور به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه و تدوین شده است، ادامه داد: ارسال نسخه‌های این کتاب به سفارتخانه‌های هدف تجارت با استان زنجان، اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و اتاق‌های بازرگانی مشترک نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی یکی از ظرفیت‌های مستعد استان زنجان در توسعه صادرات می باشد، تصریح کرد: در همین راستا برنامه‌ها بر اساس نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان در جهت توسعه صادرات برنامه‌ریزی شده و در فاز عملیاتی است.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان اتاق بازرگانی زنجان توسعه صادرات دفتر تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان

منابع خبری افغانستان از سفر یک هیئت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به ولایت هرات خبر دادند.

این هیأت به ریاست رئیس اتحادیه تجار و تولیدکنندگان ترکمنستان امروز وارد هرات شده‌اند.

هدف از این سفر بررسی شرایط افزایش تجارت میان دو کشور می‌باشد.

قربانقلی بردی محمدوف، رهبر ملی ترکمنستان گفته بود به انتقال گاز و برق به این افغانستان توجه ویژه دارد و برای امتداد خط آهن نیز تلاش خواهد کرد و در بخش‌های مختلف تجارت با افغانستان تسهیلات ایجاد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا
  • سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان
  • اردوغان: به تجارت ۹.۵ میلیارد دلاری با اسرائیل پایان دادیم
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست