Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری،  این شهید سرافراز سرباز کلانتری ۲۷ شهرک گلستان شیراز بود که بامداد روز دوشنبه ۲۲ دیماه سالجاری هنگام ماموریت در استان  فارس در مسیر کمربندی به سمت میدان صنایع در حین تعقیب  اشرار و هنجارشکنان به شهادت رسید. 

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان پیکر شهید استوار یکم وظیفه امید خالدی از ستاد نیروی انتظامی شهرستان به سمت زادگاهش در بخش سردشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی تاربش فر افزود: این شهید بزرگوار در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با هنجارشکنان و اخلال‌گران نظم به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز در پیامی شهادت سرباز فداکار، شهید امنیت، مرحوم امید خالدی را تبریک و تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام محمد علی نکونام آمده است،شهادت سرباز فداکار، شهید امنیت، مرحوم امید خالدی را تبریک و تسلیت می‌گویم. این جوانان مجاهد که در راه آرامش جامعه و در راه مبارزه با فساد از خودگذشتگی نشان داده و می‌کوشند تا هموطنان خود از اشرار در امان باشند قطعاً محضر حضرت پروردگار از جایگاه و منزلت عظیم برخوردارند و امّت اسلامی هیچگاه فداکاری آنها را فراموش نخواهد کرد.

این مدال بالندگی و افتخار، مدال شهادت را به این شهید والاقدر تبریک گفته و به والدین و برادر و خواهرانش و به همه اقوام و آشنایان تبریک و تسلیت می‌گویم ‌و از خداوند متعال برایشان صبر و اجر مسألت دارم.

به گزارش ایرنا، شهید امید خالدی فرزند علی متولد سال ۱۳۷۷ سرباز وظیفه نیروی انتظامی کلانتری شیراز بود.

برچسب‌ها لردگان چهارمحال وبختیاری انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لردگان چهارمحال وبختیاری انتظامی لردگان چهارمحال وبختیاری انتظامی اخبار کنکور امید خالدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر

آیین تشییع پیکر مطهر شهید «فرزین بلیان» بر دستان مردم مرزدار شهرستان بانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، آیین تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان سرباز وظیفه «فرزین بلیان» از مرزبانان وظیفه هنگ مرزی بانه ظهر امروز بر دستان مردم مرزدار و شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید مرزبان با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، فرمانده مرزبانی استان کردستان، رده‌های نظامی و انتظامی از مقابل حسینیه تا میدان انقلاب شهر بانه تشییع و باشکوه و احترام جهت خاکسپاری به سمت زادگاهش کرمانشاه بدرقه شد.

مرزبانان همیشه آماده جانفشانی هستند

سردار محمد عارف سپهری، فرمانده مرزبانی استان کردستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تسلیت شهادت شهید «فرزین بلیان» به خانواده معظم شهید و همه همرزمان و مرزبانان اظهار داشت: این سرباز عزیزمان در یک درگیری مسلحانه با اشرار مسلح تروریست، اجازه ورود به خاک کشور را نداد و در این راه به شهادت رسید.

وی افزود: این اشرار در درگیری به دلیل خسارت‌های جانی که به آنان تحمیل شدند، مجبور شدند منطقه را ترک و به سمت کشور مقابل متواری شوند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه مرزبانان همیشه آماده جانفشانی و هوشیار و اجازه ورود اشرار به کشور را نخواهند داد، تصریح کرد: جانمان را تقدیم آرامش و آسایش مردم می‌کنیم تا خدایی نکرده امنیت مردم به خطر نیفتد.

جانمان را در راه امنیت کشور تقدیم می‌کنیم

ماموستا جمال کریمی، امام جمعه موقت بانه نیز ضمن تسلیت به خانواده شهید و همه مرزبانان اظهار کرد: شهدا همواره زنده و نزد حق تعالی دارای جایگاه والایی هستند.

وی با محکومیت این جنایات ددمنشانه گفت» دشمنان این مرز بوم بدانند که نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان در رأس انها نیروهای مرزبانی هیچ‌گاه اجازه دخالت و وورد آنان به داخل کشور و تصرف یک وجب از خاک خود را نمی‌دهند.

امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه همه ما مرزداران در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی از مرزها و خاک کشورمان دفاع می‌کنیم، تصریح کرد: این اولین و آخرین شهید نخواهد بود، چراکه حفظ امنیت کنونی شهید می‌خواهد و همه ما حاضریم جانمان را در این راه تقدیم کنیم.

ماموستا کریمی یادآور شد: مردم کردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره برای حفظ امنیت و خاک کشور بیش از 5500 شهید تقدیم انقلاب کرده و این روحیه ایثار و فداکاری همواره تداوم دارد، نظام جمهوری اسلامی نظام مقتدر شهادت است، نظامی که از خاک ایران توسط فرزندان این مرز و بوم، اسرائیل غاصب را در هم کوبید.

به گزارش تسنیم؛ چهارشنبه شب (12 اردیبهشت ماه) مرزبانان وظیفه هنگ مرزی بانه به‌نام «فرزین بلیان» حین حراست و پاسداری از مرزهای غربی کشور در «هنگه ژال» این شهرستان در حین پایش و مراقبت از نوار مرز و درگیری با اشرار مسلح تروریست مورد اصابت گلوله قرار گرفت که با توجه به شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان
  • تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» بر روی دستان کرمانشاهیان تشییع می‌شود
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان