Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پازوکی در گفتگو با خبرنگار مهر از اعمال تأخیر یک ساعته در فعالیت ادارات لرستان خبر داد و اظهار داشت: استاندار لرستان در این رابطه موافقت خود را اعلام کرده است اما موضوع فردا به ادارات استان ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این راستا فعالیت ادارات به خاطر صرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی با یک ساعت تأخیر شروع خواهد شد، عنوان کرد: این امر نیز مشروط به این خواهد بود که ادارات یک ساعت قبل از شروع به کار سیستم‌های گرمایشی خود را روشن و یک ساعت قبل از اتمام کار سیستم گرمایشی خود را خاموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، تصریح کرد: همچنین در روزهای تعطیل به طور کامل باید سیستم‌های گرمایشی خاموش باشند.

پازوکی با بیان اینکه سیستم‌های گرمایشی مؤسسات آموزشی هم باید به صورت ۱۰۰ درصد خاموش باشند، گفت: تیمی از طرف شرکت گاز و برق برای نظارت بر مصرف سوخت انرژی و همچنین استاندارد بودن تجهیزات گرمایشی ایجاد خواهد شد.

وی، تاکید کرد: اداراتی هم که این موارد را رعایت نکنند از طرف استاندار لرستان تذکر خواهند گرفت.

کد خبر 5121899

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی پازوکی ساعت کار ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا شهرکرد دهه فجر لیگ برتر فوتبال ایران آیت الله مصباح یزدی اراک یک ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش ایسنا، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

میانگین شاخص کیفیت هوا در ۱۲ ساعت گذشته (با تاکید بیشتر بر روی سه ساعت آخر در شرایط جوی متغیر) برای میانگین کل ایستگاه‌ها با میانگین ۱۱۱ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

تهران از ابتدای سال، ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است و در هیچ روزی از سال جدید کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار نگرفته بود.

براساس این گزارش، میانگین شاخص کیفیت هوا از ۱۰۱-۱۵۰، ناسالم برای گروه حساس است و افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد بطور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می‌دهند و سبب می‌شود نفس کشیدن تا حدی سخت‌تر از حالت طبیعی صورت گیرد. برای مثال کار کردن در باغچه در طول روز.

فعالیت سنگین نیز عبارت است از هرگونه فعالیت شدید خارج از منزل که سبب می‌شود نفس کشیدن به سختی صورت گیرد؛ برای مثال دویدن.

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟