Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:48:58 GMT

حضور در آرسنال یک تجربه مثبت بود؛ از آن ها ممنونم

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۷۸۳۱

حضور در آرسنال یک تجربه مثبت بود؛ از آن ها ممنونم

اونای امری، سرمربی سابق آرسنال از دوران حضور در این تیم به عنوان اتفاقی مثبت یاد می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری در تابستان سال 2018 به عنوان جانشین آرسن ونگر بزرگ پا به آرسنال گذاشت و هدایت این تیم را بر عهده گرفت. او با توپچی ها به فینال رقابت‌های لیگ اروپا راه یافت و در لیگ برتر انگلیس به مقام پنجم دست یافت اما نهایتاً در نوامبر 2019 بعد از شکست مقابل با آینتراخت فرانکفورت از سرمربیگری آرسنال برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امری که حالا هدایت باشگاه اسپانیایی ویارئال را برعهده دارد، می‌گوید دوران حضور در آرسنال برایش مثبت بوده است. او در این باره گفت: " من یک سال و نیم در آرسنال حضور داشتم و فکر می‌کنم که فصل اول بسیار خوب بود. ما به فینال رقابت‌های لیگ اروپا رسیدیم و تا آخرین لحظه شانس حضور در بین چهار تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس را هم داشتیم. من فکر می‌کنم هنگام حضور در این تیم اعتماد به نفس زیادی را برای بازیکنان و هواداران به ارمغان آوردیم."

 

 

 

 

امری در ادامه گفت: "وقتی نتایج کمی ضعیف شدند اوضاع تغییر کرد اما به هرحال از سال اول حضورم در آرسنال چیزهای مثبت زیادی را به خاطر می آورم. من از مربیگری در آرسنال بسیار لذت بردم و به خاطر زمانی که در این تیم گذراندم از آنها سپاسگزارم. این برای من یک مسئله منفی به شمار نمی آمد بلکه یک تجربه کاملا مثبت بود. پس از جدایی ماه های اول اصلاً برایم آسان نبود اما حالا از همه باشگاه سپاسگزار هستم. من اکنون فقط چیزهای خوب باشگاه را به خاطر می‌آورم و سال اول حضور در آرسنال برایم بسیار خوب بود."

اونای امری (سرمربی) آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اونای امری سرمربی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن آینده ستاره جدید خود را برای طولانی مدت در این باشگاه تضمین کرده است. باشگاه فرانسوی امشب اعلام  کرد، وارن زئیر امری، ملی پوش 18 ساله فرانسوی قرارداد خود را تا ژوئن 2029 تمدید کرده است.

خبر تمدید قرارداد این بازیکن قبل از شروع بازی مقابل لو آور در سی و یکمین هفته لیگ فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس اعلام شد.

رسانه‌های فرانسوی طی هفته گذشته تایید کرده بودند که پاری سن ژرمن در نظر دارد قبل از پایان فصل تمدید قرارداد این بازیکن را اعلام کند و الخلیفی امشب طرفداران پاری سن ژرمن را سورپرایز کرد.

وارن زئیر-امری با تبدیل شدن به یک ملی پوش فرانسوی در این فصل، به مهره‌ای کلیدی در پاری سن ژرمن تبدیل شده است. او به عنوان یکی از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی باشگاه فرانسوی، در فوتبال اروپا برای خودش نامی دست و پا کرده است.

این کریستوف گالتیه بود که امری را در آگوست 2022 با چند دقیقه بازی مقابل کلرمون در اولین بازی فصل 23-2022، به فوتبال فرانسوی معرفی کرد. در بازی امشب مقابل لو آور، ستاره 18 ساله، سی و نهمین بازی این فصل خود در تمامی رقابت‌ها را انجام می‌دهد.

او در این تعداد بازی، سه گل زده و شش پاس گل ارسال کرده است. قرارداد قبلی او در سال 2025 به پایان می‌رسید. بازی امشب در مجموع هفتادمین بازی امری در ترکیب پاری سن ژرمن است.

دیگر خبرها

  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم