Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از رایزنی‌های فدراسیون با کنفدراسیون هندبال آسیا، ایران میزبان رقابت‌های قهرمانی  هندبال جوانان آسیا شد. با شیوع ویروس کرونا تاریخ این رقابت‌ها تغییر کرد و قرار شد این رقابت‌ها در تاریخ ۳۰ اسفندماه به میزبانی شیراز آغار شود.  

با قرمز شدن وضعیت کرونا در ایران کشور‌های آسیایی به میزبان بودن ایران برای رقابت‌های قهرمانی آسیا جوانان معترض شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتراض باعث شد هفته گذشته کنفدراسیون هندبال آسیا نامه‌ای را به ایران برای تغییر میزبانی ارسال کند. در این نامه قید شده بود که وضعیت قرمز کرونا در ایران عامل تغییر میزبانی این رقابت‌ها خواهد بود.

البته فدراسیون هندبال و کمیته ملی المپیک با ریاست صالحی امیری رایزنی‌های لازم را انجام دادند که ثمری نداشت. البته طی ۲ هفته اخیر وضعیت کرونا در ایران از حالت قرمز درآمده و آمار جانباختگان به زیر ۱۰۰ نفر رسیده است. شاید بتوان گفت یکی از عوامل از دست دادن میزبانی فشار و نفوذ کشور‌های عربی در هندبال آسیا است.  

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال درباره از دست دادن میزبانی ایران برای رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: امروز کنفدراسیون هندبال آسیا نامه‌ای را مبنی بر تغییر میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا به ما ارسال کرد. در این نامه علت تغییر میزبانی را آمار ابتلا و مرگ میر بالا در اثر کرونا اعلام شده است.  

او در ادامه عنوان کرد: برخی کشور‌های آسیایی به میزبانی ایران معترض بودند و به علت وضعیت قرمز کرونا در کشور ما به ایران سفر نمی‌کردند. به همراه کمیته ملی المپیک تلاش کردیم تا رایزنی‌های لازم را انجام بدهیم، اما متاسفانه ثمر نداشت.  البته ما اعلام کردیم که ایران از وضعیت قرمز شیوع کرونا گذر کرده و در حالت بهتری قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ما بعد از چندین سال توانستیم در رشته هندبال میزبانی  بگیریم که کرونا آن را نقش بر آب کرد. میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا به کشور بحرین داده شد و  تاریخ برگزاری رقابت‌ها همان ۳۰ اسفند ماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید

کرونا میزبانی مسابقات هندبال جوانان آسیا را از ایران گرفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال لیگ برتر هندبال هندبال رقابت های قهرمانی آسیا فدراسیون هندبال تغییر میزبان هندبال آسیا رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد