Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قلعه نویی از مدیر عامل سابق شرکت گل گهر تشکر کرد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

با حکم رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، جمشید ملارحمان، مدیرعامل سابق شرکت گل گهر جای خود را به ایمان عتیقی داد. امیر قلعه نویی، سرمربی باشگاه گل گهر سیرجان نیز در پیامی از زحمات او تشکر کرد.

به گزارش طرفداری؛ قلعه نویی نوشت:

 

من مدت زیادی نیست که وارد خانواده گل‌گهر سیرجان شده‌ام اما از همان ابتدا با نظمی مثال زدنی و انسجام بسیار خوب روبرو شدم که نشان دهنده مدیریت بالادستی قوی و دلسوز و همینطور علاقمند به ورزش بود و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جناب مهندس ملارحمان قطعا شما علاوه بر خدمت به صنعت معدن کشور طی سالیان بسیار به ورزش کشور هم کمک فراوانی کرده‌اید. ممنون بابت همه زحماتی که برای اقتصاد و ورزش کشور متحمل شدید. انشاالله در جایگاه جدید همچون گذشته موفق باشید.

 

اخبار داغ 

از کافه ای در مهرشهر کرج تا خیابانی در استانبول ترکیه / ردپای شرط بندها در نتایج پر نوسان تیم شهرستانی نشانه های همکاری با جادوگر در ورزشگاه خانگی تیم لیگ برتری! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق