Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات امنای موسسه دارالحافظین قرآن کریم ارومیه با قدردانی از تلاش های انجام گرفته در ترویج تربیت قرآنی دانش آموزان، اظهار داشت: طرح تربیت قرآنی که به همت این مؤسسه آغاز شده، بسیار مهم و ارزشمند است.

وی اضافه کرد: البته این طرح نباید نیمه تمام و ابتر بماند و باید تلاش کنید در به ثمر نشستن این طرح تمام توان خود را به کار ببندید و از ظرفیت همه مجموعه ها به خوبی بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: استفاده از تجربیات کارشناسان و متخصصان در استان های دیگر  که توانسته اند شیوه آموزشی و تربیتی مشابهی را انجام دهند، می تواند در پیشبرد اهداف و به ثمر رسیدن این طرح کمک مؤثری باشد.

قریشی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه و طلاب در تربیت قرآنی دانش آموزان نباید فراموش شود  و باید با ارتباط وثیق با روحانیون و حوزه های علمیه، هدف گذاری های دینی و قرآنی خود را به نحو مطلوب شکل دهید.

وی افزود: مهمتر از دانش آموزان و دانشجویان، اساتید و معلمان هستند و چنانچه بتوانیم معلمان و اساتیدی با نگرش دینی و قرآنی تربیت کنیم، سریع تر و مطمئن تر به اهداف آموزشی خواهیم رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانش آموزان نگرش دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز

در این مراسم از ۱۷ معلم مدرسه دولتی امید در زندان مرکزی تبریز و فعالان آموزشی این زندان قدردانی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه معلم در تربیت و آموزش و ارتقای مهارت و رشد و شکوفایی حوزه‌های مختلف تاکید کرد: اگر از دستگاه تعلیم و تربیت غفلت کنیم خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد می‌شود.

علیلو افزود: متاسفانه دولت‌ها به جایگاه آموزش و پرورش آنچنان که شایسته است توجه نمی‌کنند و بعضا در راستای منافع سیاسی و جناحی خود استفاده کرده اند و معلمان عاشق و دلسوز به خاطر رفتار‌های سیاسی از گردونه خارج شده اند.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه توانمندسازی و آموزش مددجویان از اولویت‌های برنامه‌های تحولی قوه قضائیه است گفت: مدرسه دولتی برای اولین بار در کشور در زندان تبریز برای زندانیان بازمانده از تحصیل دایر شده وتاکنون ۵۸ نفر از آن فارغ التحصیل شده اند.

جوادی تعداد مددجویان در حال تحصیل در این واحد آموزشی را ۲۲۴ نفر در مقاطع تحصیلی نهضت سوادآموزی، ابتدایی و متوسطه عنوان کرد و خواستار مشارکت خیران برای توسعه آموزش در زندان‌های استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابجا از معلمان
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان