Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکیمی می گوید اینتر می خواهد به فینال کوپا ایتالیا برسد و در آن قهرمان شود.

اشرف حکیمی، وینگ بک راست مراکشی اینتر از صعود نراتزوری به مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا خوشحال است.

به گزارش طرفداری، اشرف حکیمی پس از پیروزی اینتر مقابل فیورنتینا و صعود به دور بعدی کوپا ایتالیا به اینتر تی وی گفت:

هدف ما صعود به دور بعدی بود، بنابراین خوشحالیم که توانسته ایم پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 می دانستیم بازی امروز یک مسابقه حذفی دشوار است که شاید بیش از 90 دقیقه طول بکشد. حالا ما باید استراحت کنیم و به بهترین شکلی که می توانیم برای دیدار روز یکشنبه مقابل یوونتوس آماده شویم. دیدار با یووه مسابقه ای عالی خواهد بود و ما همه تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد.

اینتر در مرحله بعدی کوپا ایتالیا به مصاف میلان خواهد رفت. مدافع سابق رئال مادرید در این مورد نیز گفت:

میلان وضعیت خوبی دارد و دیدار با این تیم در مرحله بعد یک بازی مرگ و زندگی دیگر است اما به دنبال پیروزی خواهیم بود. هدف ما این است که با رسیدن به فینال در این رقابت ها قهرمان شویم تا هواداران ما بتوانند از یک قهرمانی جشن بگیرند.

حکیمی در مورد اولین گل ویدال برای اینتر نیز گفت:

من برای ویدال که بازیکن مهمی برای ما است خوشحالم و امیدوارم که این اولین گل از گل های پر شمار بعدی او باشد. از آرتورو انتقادات زیادی شده اما او قوی است و می داند چگونه واکنش نشان دهد. گلزنی به او اعتماد به نفس بیشتری می بخشد.

همچنین بخوانید: فیورنتینا 1-2 اینتر؛ صعود با گل دقیقه 119 بیگ روم

اخبار داغ 

از کافه ای در مهرشهر کرج تا خیابانی در استانبول ترکیه / ردپای شرط بندها در نتایج پر نوسان تیم شهرستانی نشانه های همکاری با جادوگر در ورزشگاه خانگی تیم لیگ برتری! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کوپا ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس

طرفداران اینتر با رونمایی از یک بنر غول پیکر با شماره ۱۴ که نماد اسکودتوی 2006 آنها پس از کالچوپولی است، یوونتوس را به سخره گرفتند.

طرفداری | هواداران اینتر در جشن قهرمانی بیستمین اسکودتوی خود در یک بازی خانگی سری آ مقابل تورینو، به رقیب دیرینه خود یوونتوس کنایه زدند. هواداران افراطی در ورزشگاه سن سیرو یک اسکودتوی بزرگ با شماره ۱۴ به نمایش گذاشتند. این اشاره مستقیمی به قهرمانی سری آ در سال ۲۰۰۶ پس از رسوایی کالچوپولی بود.

یوونتوس در آن فصل اول شد، اما به دنبال رسوایی داوری، به سری B سقوط کرد. میلان در آن فصل دوم شده بود، اما به دلیل دخالت در این رسوایی امتیاز از دست داد و در نهایت اینتر که در رده سوم قرار داشت، قهرمان سری آ شد. هواداران افراطی میلان در دربی دلا مادونینا هفته گذشته اینتر را به باد تمسخر گرفتند و گفتند که آنها تنها ۱۹ قهرمانی در زمین کسب کرده اند. 

هواداران اینتر امروز هم با رونمایی از یک اسکودتوی غول پیکر با شماره ۱۴ و یک اسکودتوی کوچک در پایین آن که علامت مثبت ۶ و دو ستاره (که نشان دهنده بیستمین قهرمانی داخلی است) را به آن اضافه کرده بودند، پاسخ خود را دادند.

بنر هواداران اینتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی