Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنطور که از شنیده‌های انتخابات پیش‌روی فدراسیون برمی‌آید، کیومرث هاشمى طبق پيش بينى ها به عنوان گزينه مطلوب وزير ورزش وارد انتخابات رياست فدراسيون فوتبال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، وقتى محمدحسين قريب گزينه سال گذشته وزارت ورزش در انتخابات لغو شده اسفند ۹۸ و مدير اصلاح طلب سابق باشگاه استقلال علنا از كيومرث هاشمى حمايت مى كند ترديدى در اين حقيقت باقى نمى‌ماند كه قراراست ظرفيت گزينه قبلى دولت به كانديداى جديد منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اين وجود ابهاماتى در خصوص چگونگی نزديك شدن يكى از مديران اصلى ورزش دولت محمود احمدى نژاد به سلطانى فر وجود دارد. پیش تر از شکل گیری روابط حسنه بين این دو ، در ماجرای انتقال قدرت در کمیته ملی المپیک نوشته بودیم. جایی که سلطانی‌فر در مراسم تودیع جلوی جمع مدیران ورزشی و رسانه‌ها وعده یک صندلی مناسب را به هاشمی داد اما تا امروز آن حرف در حد وعده ماند و عملی نشد.

ظاهرا این رابطه نیاز به زنجیر قوی‌تری داشت و مطیع بودن کیومرث هاشمی به تنهایی به کارش نیامد. پاسخ اين معما و حلقه اتصال را بايد در دفتر حوزه رياست وزارت ورزش جست و جو كرد. برانوش نيك بين مديركل حوزه رياست وزارت ورزش از همكلاسى هاى قديمى كيومرث هاشمى است كه توانسته هماهنگى نزديكى بين دوست قديمى و رييس فعلى خودش براى ورود به انتخابات فوتبال ايجاد كند.
رفاقت نزديك برانوش و كيومرث كه در دوره مسئوليت على آبادى هم در سازمان تربيت بدنى زبانزد بود حالا معادله تازه اى را بين يك مدير احمدى نژادى و دولت اصلاح طلب شكل داده كه البته بايد ديد چه واكنشى را از جانب مجمع فدراسيون فوتبال به همراه دارد.

کیومرث هاشمی حالا آمده تا با فعالیت در سایه مهدی محمدنبی و استفاده از گزینه‌هایی که مطلوب دبیرکل فعلی نیز هست، این بار بطور قطعی رییس فوتبال شود. چراکه ۱۴سال پیش این صندلی را بصورت موقت اشغال کرده بود و حاصلش شکست در جام ملتهای آسیا با یکی از بهترین نسل های فوتبال ایران بود.

البته او در واکنش‌های کم تعدادش ، کمیته انتقالی و اوضاع به‌هم‌ریختگی اساسنامه فدراسیون وقت را مقصر دانست اما این بار قرار است یک فدراسیون بدهکار تا گردن را تحویل بگیرد و شاید برای تسویه پول ویلموتس هم روی کمک برانوش و نوک قلم سلطانی فر حساب باز کرده باشد.

حالا هاشمی که به چهره آرام و مدیری که دیر عصبانی می‌شود، شهرت پیدا کرده برای دست یافتن به مهمترین پست عمر کاری‌اش در دامان طیف جدیدی افتاده است. آیا جایگاه ریاست فوتبال ، ارزش این ائتلاف را دارد؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه کیومرث هاشمی انتخابات فوتبال تابناک ورزشی وزارت ورزش آلودگی هوا مازوت کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش

فصل نقل‌وانتقالات تابستانی امسال فوتبال ایران، طوفانی خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیشنهاد دو میلیون دلاری باشگاه ایرانی به «جهانبخش» نشان می‌دهد کورس تیم‌های متمول با ارقام نجومی آغاز شده و باید منتظر یک رقابت شدید مالی بین مالکان جدید استقلال و پرسپولیس باشیم.

به طور مثال شنیده شده که پتروشیمی خلیج فارس،  بودجه هزار میلیارد تومانی برای فصل آتی در نظز گرفته است!

حالا گفته شده که علیرضا جهانبخش هدف خرید چند تیم ایرانی است. او اولویتش برای فصل آینده باز هم حضور در اروپاست، اما دو باشگاه لیگ برتری هم با جهانبخش تماس گرفته و به او پیشنهاد داده‌اند. شایعه شده تراکتور با یحیی گل‌محمدی مشتری اول جهانبخش خواهد بود.

حتی یکی از این باشگاه‌ها به جهانبخش اعلام کرده اگر قراردادش را امضا کند، می‌تواند در ترکیه دلارهایش را تحویل بگیرد! پیشنهاد این باشگاه لیگ برتری به جهانبخش دو میلیون دلار یا حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است که رقم بالایی به حساب می‌‌آید و می‌تواند رکورد نقل و انتقالات در فوتبال ایران را بشکند. 

جواد نکونام هم در فصل جاری شدیدا به دنبال جذب علیرضا جهانبخش بود ولی این بازیکن به ایران نیامد. حالا باید دید در فصل جدید برنامه او چیست؟ 

بدون شک رقم پیشنهادی باشگاه‌های اروپایی به جهانبخش به مراتب کمتر از رقمی است که می‌تواند در ایران یا در کشورهای عربی بگیرد.

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران