Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت کشور عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای سفر شهروندانش به ۱۲ کشور را ممنوع اعلام کرد.

خبرگزاری میزان – وزارت کشور عربستان سعودی، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که شهروندان این کشور برای مقابله و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا از سفر به ۱۲ کشور ایران، لبنان، سوریه، یمن، لیبی، ترکیه، ارمنستان، افغانستان، سومالی، جمهوری دموکراتیک کنگو، ونزوئلا و بلاروس منع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور عربستان همچنین ادعا کرده است که در کشور‌های مذکور بحران کرونا هنوز مهار نشده و شرایط پایداری در این کشور‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: عربستان زیر سایه بحران؛ از کسری بودجه تا لغو مراسم حج

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان سعودی کرونا در عربستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عربستان سعودی کرونا در عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از اجرای طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ها به بازار اصفهان خبر داد و گفت: ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار آماده خدمت‌رسانی است و موتورسیکلت‌های شهروندان را پذیرش می‌کند.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت موتورسیکلت طبق مصوبه هیئت مدیره بازار از هفدهم اردیبهشت اجرا شد، اظهار کرد: تمام ورودی‌های بازار بزرگ و میدان امام (ره) بسته شد و موتورسواران باید موتور خود را در پارکینگ‌های در نظر گرفته شده پارک کنند.

وی با بیان اینکه ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار آماده خدمت‌رسانی است و موتورسیکلت‌های شهروندان را پذیرش می‌کنند، افزود: بازاریان همکاری بسیار خوبی با این طرح داشتند و روز گذشته پس از سال‌ها، فضای میدان امام (ره) و راسته بازارهای آن یک روز آرام و بدون موتورسیکلت را تجربه کرد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: ۴۰ راه ورود به میدان امام (ره) و بازار تاریخی اصفهان شناسایی شده است که از این پس این ورودی‌ها بسته می‌شود و اجازه ورود موتورسیکلت به محدوده بازار داده نمی‌شود.

کد خبر 751323

دیگر خبرها

  • طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان