Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول هنوز تصمیم برای جذب یک مدافع نگرفته است.

سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، مدافع یونانی و 32 ساله آرسنال قرار است این تیم را در ژانویه 2021 ترک کند و حداقل تا امروز بعید به نظر می رسد لیورپول مقصد بعدی وی باشد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، مدافع سکو نشین آرسنال به لیورپول پیشنهاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این موضوع، سوکراتیس یک فرصت محسوب می شود اما لیورپول هنوز تصمیم نگرفته است که آیا یک مدافع میانی در ژانویه به خدمت بگیرد یا نه بنابراین او در حال حاضر یک گزینه جدی برای قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به شمار نمی رود. در حال حاضر سوکراتیس به لیگ اسپانیا به عنوان یک احتمال جدی نگاه می کند؛ جایی که رئال بتیس پیشنهادی برای وی ارائه کرده است. گفتنی است سوکراتیس با یورگن کلوپ در دورتموند کار کرده بود.

همچنین بخوانید: سوکراتیس پاپاستاتوپولوس به حضور در رئال بتیس نزدیک تر است

اخبار داغ 

از کافه ای در مهرشهر کرج تا خیابانی در استانبول ترکیه / ردپای شرط بندها در نتایج پر نوسان تیم شهرستانی نشانه های همکاری با جادوگر در ورزشگاه خانگی تیم لیگ برتری! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوکراتیس پاپاستاتوپولوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون نگران است که جدایی یورگن کلوپ باعث شود که لیورپول مانند منچستر یونایتد پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن با افت زیادی مواجه شود.

کلوپ در پایان فصل بعد از تقریبا ۹ سال آنفیلد را ترک خواهد کرد. در طی این مدت او قرمزها را به قهرمانی در انگلیس، اروپا و جهان و همچنین قهرمانی در جام حذفی، دو جام اتحادیه و سوپرجام اروپا رساند.

لیورپول آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد را به عنوان جانشین کلوپ معرفی کرده است و با پرداخت غرامت برای این مربی هلندی هم موافقت کرده و انتصابش به تایید رسمی نزدیک است.

اوون نگران است اسلوت تبدیل به نسخه دوم دیوید مویس شود. او گفت: «من می‌ترسم لیورپول هم مانند یونایتد شود و افت کند. واقعا امیدوارم چنین نشود و با یک مربی جدید، رویکرد جدید و چند خرید خوب همه چیز مثل دوران کلوپ ادامه پیدا کند.

من فکر نمی‌کنم که اسلوت خیلی متفاوت از لیورپول کنونی بازی کند. اما مسلما هر هوادار لیورپول نگران است که آنها تبدیل به یونایتد و حتی آرسنال و چلسی شوند.

دیگر خبرها

  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • تیزر جالب نایکی از معرفی پیراهن اول لیورپول در فصل 2024/25 / فیلم
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • رونمایی از پیراهن اول لیورپول در فصل 25-2024 + عکس