Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا در اقدامی بی‌سابقه برای دومین بار در مجلس نمایندگان این کشور استیضاح شد.

به گزارش برنا؛ دونالد ترامپ تنها رئیس جمهوری تاریخ آمریکا خواهد بود که در طول چهار سال، برای ۲ بار در مجلس نمایندگان مورد استیضاح قرار گرفت و این استیضاح به تصویب رسید.

در قطعنامه استیضاح ارائه شده از سوی دموکرات‌ها، ترامپ به «تحریک برای شورش» متهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مجلس پس از بحثی پنچ ساعته، در حوالی ساعت ۴ بعدازظهر چهارشنبه وارد رای‌گیری برای استیضاح شد که ۲۳۲ نفر با آن موافقت و ۲۰۲ نفر با آن مخالفت کردند.

۹ نفر از جمهوری‌خواهان هم به جزو موافقان استیضاح ترامپ رای دادند.

پرونده استیضاح پس از این باید به سنا ارسال شود تا در تاریخی که توسط میچ مک‌کانل رهبر اکثریت جمهوری‌خواهان با موافقت چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات در این مجلس تعیین می‌شود، محکمه استیضاح تشکیل شود.

در صورتی که استیضاح در سنای آمریکا با رای دو-سوم سناتورها رای بیاورد؛ ترامپ از کار برکنار می‌شود و اختیارات دولت به مایک پنس معاون وی سپرده خواهد شد.

ترامپ تا پایان رسمی دولت خود تنها یک هفته فاصله دارد و مشخص نیست سنا برای محکمه چه زمانی تشکیل جلسه خواهد داد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استیضاح انتخابات آمریکا ترامپ استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو     دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید