Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این طرح قرار بود از ساعت ۴ بامداد روز جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۹ به اجرا گذاشته شود تا فقط مسافرانی وارد انگلیس شوند که نتیجه آزمایش کرونا آن‌ها در ۷۲ ساعت گذشته منفی باشد.

با این حال «گرنت شپس» در ساعات پایانی چهارشنبه شب به وقت محلی انگلیس در توئیتی اعلام کرد که به منظور اعطای فرصت بیشتر به مسافران پروازهای بین‌المللی، اجرای این طرح را به دوشنبه آینده ۲۹ دی ۱۳۹۹ موکول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب مسافرانی که مقررات را رعایت نکنند ۵۰۰ پوند جریمه می‌شوند. آن‌ها همچنین باید به مدت ۱۰ روز پس از ورود به انگلیس خود را قرنطینه کنند. با این حال شرکت‌های حمل و نقل، کودکان زیر ۱۱ سال و آن‌هایی که برای مداوا یا همراه بیمار اورژانسی هستند همچنان از اجرای این مقررات مستثنی هستند.

با شیوع افسارگسیخته نوع جهش یافته و مسری‌تر ویروس کرونا در انگلیس، افزون بر ۵۰ کشور مرزهای خود را به روی جزیره بسته‌اند.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی کشورمان سه هفته پیش اعلام کرد که با تشخیص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پروازها بین ایران و انگلیس به حالت تعلیق درآمده است. حمید بعیدی نژاد سفیر کشورمان در انگلیس نیز هفته پیش با اشاره به وضعیت اضطراری بهداشتی در این کشور اعلام کرد که پروازها از مبدا انگلیس به ایران همچنان معلق می‌ماند.

دولت انگلیس از دوشنبه هفته گذشته ۱۵ دی ۱۳۹۹ مقررات سختگیرانه‌ای را در سراسر کشور برای مهار کرونا به اجرا گذاشته است. بوریس جانسون با ایراد سخنانی که به‌صورت زنده از تلویزیون پخش شد از مردم کشورش خواست تا بار دیگر در خانه بمانند و مانع گسترش این ویروس شوند.

این درحالیست که آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در انگلیس غوغایی به پا کرده و روزانه بیش از یک هزار نفر در این کشور جان خود را از دست می‌دهند. بر اساس آمار رسمی وزارت بهداشت انگلیس تاکنون سه میلیون ۲۱۱ هزار و ۵۷۶ نفر به کرونا مبتلا شده و از این تعداد ۸۴ هزار و ۷۶۷ نفر جان باخته‌اند.

اما تحقیقات خبرگزاری آسوشیتدپرس نشان می‌دهد که آمار مرگ‌و میر ناشی از کرونا در انگلیس از مرز ۱۰۰ هزار نفر تجاوز کرده و به ۱۰۱ هزار و ۱۶۰ نفر رسیده است. این آمار شامل داده‌های رسمی وزارت بهداشت انگلیس و بررسی گواهی فوت افرادی است که بر اثر کرونا زندگی خود را از دست داده‌اند.

در این اوضاع و احوال، نخست وزیر انگلیس ساعاتی پیش از شیوع گونه جهش‌یافته و خطرناک ویروس کرونا با منشاء برزیل خبر داد و عنوان کرد که ابعاد این ویروس و اثربخشی واکسن کرونا در برابر آن هنوز روشن نیست.

برچسب‌ها ویروس کرونا قرنطینه انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قرنطینه انگلستان ویروس کرونا قرنطینه انگلستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد