Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@05:04:22 GMT

کشف و ضبط چند دستگاه استخراج بیت کوین در ابهر

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۹۵۵۳

کشف و ضبط چند دستگاه استخراج بیت کوین در ابهر

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد مهدیخانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از مجمتع‌های تجاری شهر هیدج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: اکیپی از ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ هیدج بلافاصله به محل اعزام و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل، چهار دستگاه ماینر به همراه متعلقات آن را کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر به منظور استخراج و تولید ارز دیجیتال مستلزم اخذ مجوز‌های قانونی از اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره برق است و پلیس با کسانی که بدون مجوز قانونی اقدام به این کار کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

مهدیخانی همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ابهر خبر داد و افزود: در قالب این طرح ۲۲ معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضایی و در عملیات ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۲ خرده فروش و معتاد متجاهر در حوزه استحفاظی شدند.

مهدیخانی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۶۵ گرم انواع مواد مخدر، در بازرسی بدنی از دستگیر شدگان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی، از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه ابهر سوداگران مرگ استخراج بیت کوین ماینر بیت کوین آلودگی هوا مازوت کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی کابل‌های برق در شهرستان طرقبه شاندیز، پیگیری موضوع با هدف شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری شاندیز قرار گرفت.   سرهنگ سیدجواد حسینی افزود: ماموران تجسس با بررسی صحنه‌های سرقت، گشت‌های هدفمند را آغاز و یک متهم را در این زمینه شناسایی و با به دست آوردن مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.   وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران موفق شدند دو تن از همدستان این متهم را شناسایی و آن‌ها را دستگیر و مقدار قابل توجهی کابل برق و وسایل سرقتی از باغ ویلا‌ها کشف کنند.   این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در مواجهه با تصاویر و مستندات پلیس، تاکنون به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و وسایل از باغ ویلا‌های شهرستان طرقبه شاندیز اعتراف کردند.   سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه تاکنون این پرونده ۲۵ شاکی داشته است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است