Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@03:33:29 GMT

هشدار جدی «ملکه گدایان» به «قورباغه»ها

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۹۵۷۳

هشدار جدی «ملکه گدایان» به «قورباغه»ها

سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی و نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی به صورت اختصاصی در فیلیمو منتشر می‌شود.

به گزارش برنا، «ملکه گدایان» در ۳۰ قسمت تهیه شده است و چهارشنبه‌ها از فیلیمو پخش می‌شود. این سریال مثل سریال انحصاری نماوا قرار بود آذرماه پخش شود، ولی انتشارش به دلایلی به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ملکه گدایان» را به نوعی می‌توان رقیب «قورباغه» هومن سیدی دانست.

تیتراژ «ملکه گدایان» را روزبه بمانی خوانده است. این خواننده و ترانه‌سرا پیش از این، تیتراژ فیلم‌های سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند و «لاتاری» محمد حسین مهدویان را خوانده بود و ملکه گدایان اولین تجربه‌اش در خواندن تیتراژ یک سریال شبکه نمایش خانگی است.

فرزاد فرزین برای سومین‌بار است که در یک اثر شبکه نمایش خانگی حاضر شده است. او پیش از این در «عاشقانه» و «مانکن» هم بازی کرده بود.

حسین سهیلی زاده کارگردان با سابقه تلویزیون و سینما که ساخت اثر موفقی چون سریال مانکن را در کارنامه ی خود دارد این بار سراغ یک سوژه ی جدید در عرصه ی شبکه نمایش خانگی رفته و سکانس هایی از این سریال در شهر استانبول ترکیه فیلمبرداری شده است.

باران کوثری در ملکه گدایان اولین بازی در سریال شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. فرزاد فرزین که تاکنون تجربه ی موفق بازی در سریال مانکن را داشته برای دومین بار با حسین سهیلی زاده در این پروژه همکاری می کند.

رویا نونهالی، پانته آ بهرام، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، رضا بهبودی، الهام کردا، سولماز غنی، یسنا میرطهماسب، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی و نورا محقق از دیگر بازیگران سریال ملکه گدایان هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین سهیلی زاده سریال قورباغه سریال ملکه گدایان شبکه نمایش خانگی ملکه گدایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 مانتلای طلایی، قورباغه‌ای به رنگ زرد، نارنجی یا قرمز به انداه 20 تا 26 میلی‌متر است. پوست روشن و رنگ آن، به شکارچیان هشدار می‌دهد که این قورباغه سمی است. تصور می‌شود که رنگ‌های درخشانی که مانتلای طلایی دارد، نمونه‌ای از رنگ هشدار است که به شکارچیان، از ماهیت سمی قورباغه هشدار می‌دهد. این قورباغه‌ها بر خلاف ظاهر غلط اندازشان سمی ترین موجود روی زمین هستند. یکی از این قورباغه ها به اندازه‌ای سم در بدن خود دارد که می تواند بیش از 10 مرد بالغ را در عرض سه دقیقه بکشد. تصاویر این قورباغه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی