Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دربی 94 و شرایط تیم گل‌محمدی در این دیدار توضیحاتی را ارائه کرد.

محمود کلهر، بازیکن اسبق سرخابی‌های پایتخت، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص دربی 94 اظهار داشت: در این دیدار پرسپولیس فوق العاده ظاهر شد و از هر جهت از استقلال بهتر بود و می‌توانست برنده این دیدار باشد اما مشکلی که در فینال برای این تیم بوجود آمد در این بازی نیز مانع پیروزی تیم گل‌محمدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس فوتبال در ادامه گفت: پرسپولیس در کارهای ترکیبی، مالکیت توپ، ضربات ایستگاهی، ایجاد موقعیت گل و...  نسبت به استقلال برتری کامل داشت اما باز هم اشتباهات فردی مانع پیروزی این تیم شد. روند بازی در این دیدار به گونه‌ای بود که پرسپولیس می‌توانست 4گل را در این دیدار به ثمر برساند اما متاسفانه اتفاقات بازی اولسان در دربی تکرار شد.

او در ادامه تاکید کرد: در حالی که در طول بازی پرسپولیس حاکم توپ و میدان بود اواخر بازی یارگیری نادرست پرسپولیس در خط دفاعی باعث شد استقلال با خلاقیت مطهری و قایدی بازی به تساوی بکشاند. به نظرم این موضوع (اشتباهات فردی) برای پرسپولیس یک  ضعف اساسی محسوب می‌شود و کادر فنی باید باید هر چه سریع‌تر این موضوع را برطرف کند.

کلهر در ادامه در خصوص آینده پرسپولیس گفت: پرسپولیس با همین نوع بازی که در دربی از خود به نمایش گذاشت، می‌تواند موفق عمل کند و با این شرایط هیچ تیمی نمی‌تواند حتی با وجود غیبت مهره‌های کلیدی پرسپولیس برابر این تیم موفق عمل کند.

 پیشکسوت سابق سرخابی‌ها  در ادامه در خصوص  گلزنی مهدی عبدی در دربی تصریح کرد: من قبل از دربی هم شایستگی‌های عبدی را تائید کرده بودم. اشکالی که در بازی‌های قبل وجود داشت این بود در بازی‌های قبلی عبدی کمتر صاحب موقعیت  می‌شد و از سوی خط میانی کمتر تغذیه می‌شد اما در دربی این اتفاق رخ داد و عبدی توانست گل حساسی را در این دیدار به ثمر برساند.

کلهر در ادامه گفت: عبدی مهاجمی است که هم  قدرت سرزنی خوبی دارد  و هم در  سرعت و چارچوب‌شناسی تبحر دارد و می‌تواند جایگزین مناسبی برای مهاجمانی مثل طارمی و علی علیپور باشد. او در ضربه به چارچوب در بازی‌های بزرگ فوق‌العاده عمل کرده و با توجه به سن و سالی که دارد حتی می‌تواند در تیم ملی تبدیل به مهره فیکس و ثابت شود. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشکسوت سرخابی ها محمود کلهر دربی 94

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید

به گزارش ورزش سه، محمد نوری مربی تیم ملوان پس از پیروزی مقابل سایپا در نسبت خبری حاضر شد و گفت: اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و ۱۲۰ دقیقه تشویق کردند. مرسی که این فصل همراه ما بودند. ما همیشه در اینجا برای پیروزی می‌رویم. حاج مهدی تارتار بعد از بازی کمر درد داشت و عذرخواهی کرد.

او ادامه داد: در جام حذفی شرایط فرق می‌کند و دیدید که پرسپولیس و استقلال حذف شدند. تیم‌ها میآیند شگفتی درست کنند و ما هم تمرکز داریم. ۴-۵ بازیکن شانزده ساله بازی دادیم. سعی کردیم از محصولات آکادمی استفاده کنیم. بازی کاملا یک طرفه بود و بالای ۵ موقعیت داشتند. دست تک تکشان درد نکند که گذاشتند به حقمان برسیم. روی اشتباه خودمان گل خوردیم و انشاالله بتوانیم در این مسیر ادامه بدهیم.
این جام را می‌خواهیم به دست آوریم و شرایط خوبی در لیگ کسب کنیم. ما سعی داریم درباره داوری صحبت نکنیم اما ۲ بازی است که وضعیت خوبی ندارد و این بازی هم فکر می‌کنم ۲ صحنه پنالتی را ندید که فکر می‌کنم زاویه‌اش بد بوده. وقتی داخل و خارج خانه وضعیت داوری به یک شکل باشد، خوب نیست و می‌خواهیم برای بازی‌های جام حذفی از داوران باتجربه استفاده شود تا حرف و حدیثی باقی نماند.

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم