Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: خاموشی‌های ایجاد شده در برخی مناطق استان کرمانشاه ناشی از افزایش مصرف است. - اخبار استانها -

امیدعلی مرآتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به خاموشی‌های پراکنده به دلیل افزایش مصرف برق در استان اظهار داشت: خاموشی‌های ایجاد شده قابل برنامه‌ریزی از قبل نبوده و تنها با 10 درصد کاهش مصرف برق و گاز امکان استمرار تأمین مطمئن گاز و برق فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با سرد شدن هوا محدودیتی در کار نیروگاه‌ها ایجاد شده که سبب ایجاد محدودیت در تولید برق می‌شود عنوان کرد: بار کل استان در روز گذشته حدود 500 مگاوات بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

خاموشی برق در ارومیه مردم را با مشکل روبه‌رو کرده استمردم استان خراسان جنوبی برای حفظ پایداری جریان برق صرفه‌جویی کنندبرق چهار نهاد دولتی پرمصرف در تهران قطع شد

مرآتی با بیان اینکه بار مصرف نسبت به شب گذشته حدود 3 مگاوات افزایش یافته است گفت: از تمام مردم استان درخواست می‌شود در زمینه مصرف گاز و برق صرفه‌جویی لازم را داشته باشند تا شاهد خاموشی نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: با مدیریت مصرف مشترکان کرمانشاهی کمترین میزان سهمیه خاموشی کشور به استان کرمانشاه تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: با کاهش هر درجه دمای محیط حدود 10 درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی می‌شود و این سبب می‌شود نیروگاه‌های بیشتری در مدار قرار گیرد که خللی در کار برق‌رسانی ایجاد نشود.

انتهای پیام/832/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نسرین بایزید آموزگار پایه اول دبستان شهید بهروز نژاد در قالب تجربه‌ای تربیتی جدید در رفتار و نگرش دانش آموزان تغییر ایجاد کرده و منجر به بهبود مصرف بهینه آب شده است.

این معلم مراغه‌ای گفت: از طریق داستان‌گویی، مدال قطره آب، بطری تزیین شده آب و نمایش فیلم‌ها روش درست مصرف کردن آب را به دانش آموزان آموزش داده است.

وی افزود: این دانش آموزان در مدرسه با مدال آبی که بر گردن آویخته اند حامل انتقال پیام درست مصرف کردن آب به سایر دانش آموزان هستند.

نسرین بایزید گفت: دانش آموزان نگهبان آب، در منزل نیز مرتب به اعضای خانواده درخصوص صرفه جویی در مصرف آب تذکر می‌دهند.

وی افزود: با هدف فرهنگ سازی بهینه مصرف کردن آب و یا هر نعمت دیگر لازم است در همه مقاطع تحصیلی اقدامات مشابهی به اقتضای سن و پایه تحصیلی دانش آموزان اجرا شود.

معلم مراغه‌ای با این خلاقیقت خود در جشنواره تجارب برتر تربیتی وزارت آموزش و پرورش برگزیده کشوری معرفی شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • تداوم رگبارهای پراکنده در خوزستان تا شنبه
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی؛ احتمال خسارت به محصولات کشاورزی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه‌ای
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود
  • آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از فردا
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟