Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:31:00 GMT

جدال مرگبار آناکوندای غول پیکر با جگوار!

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۹۷۴۳

جدال مرگبار آناکوندای غول پیکر با جگوار!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های آموزشی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های سرگرمی. برخی از این ویدئو‌ها اولین بار در فضای مجازی منتشر می‌شوند و برخی نیز تکراری هستند.

با این حال برخی از همین ویدئو‌های تکراری با وجود آنکه قبلا نیز انتشار یافته اند دوباره توجه کاربران را به خود جلب کرده و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند ویدئوی جدال مرگبار یک مار آناکوندا با جگوار.

بیشتر بخوانید

نبرد مرگبار پیتون غول پیکر با پلنگ!

این ویدئو که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود به تازگی و پس از انتشار مجدد در توئیتر تبدیل به ویدئویی پربازدید شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود که جگوار گرسنه پس از دیدن مار آناکوندا تصمیم می‌گیرد تا آن را شکار کند. در حالی که مار آناکوندا با دیدن این شکارچی قهار، تلاش می‌کند تا فورا وارد آب شده و از خطر بگریزد در آخرین لحظه با حمله جگوار غافلگیر می‌شود.

این ویدئو نشان می‌دهد جگوار با گرفتن انتهای بدن این مار غول پیکر سعی می‌کند مانع ورود این خزنده غول پیکر به داخل آب رودخانه و فرار آن شود. در صحنه‌ای از این ویدئو، مار با وجود آنکه بدنش را به دور دهان جگوار می‌پیچد تا این حیوان را خفه کند، اما موفق به کشتن جگوار نمی‌شود. سرانجام پس از چند دقیقه جدال مار آناکوندا مرگ را پذیرفته و تسلیم جگوار می‌شود.

این ویدئو پس از انتشار مجدد در توئیتر توجه بیش از ۷۷ هزار بیننده را به خود جلب و حدود ۵۰۰۰ لایک دریافت کرد. در ادامه می‌توانید این ویدئوی دیدنی را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مار دنیای حیوانات حیوانات وحشی مار آناکوندا غول پیکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش مرگبار اتوبان در چین + فیلم

در پی ریزش بخشی از بزرگراه در جنوب چین دستکم ۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند  و ۱۸ خودرو بر اثر ریزش آسیب دیده‌اند همچنین امدادگران ۳۰ نفر را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • فیلم/ ریزش مرگبار اتوبان در چین
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • فیلم| ریزش مرگبار اتوبان در چین
  • ریزش مرگبار اتوبان در چین + فیلم
  • تصاویر محل ریزش مرگبار اتوبان در چین | ۱۹ نفر جان باختند + ویدئو