Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری کارگروه ویژه هماهنگی و برخورد موثر و فوری با ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان گفت: باید حریم و بستر جدید رودخانه از سوی سازمان آب و برق خوزستان تعیین شود.

او افزود: امور آب منطقه مرکز و جنوب غرب با هماهنگی بخشداران شهرستان باید نسبت به شناسایی و تعیین حریم و بستر رودخانه کرخه در محدوده شهرستان حمیدیه اقدام و گزارش را به صورت مکتوب ابلاغ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با بیان اینکه مقرر شد سازمان آب برق خوزستان نسبت به لایروبی و تثبت دیواره رودخانه کرخه در نقاط آسیب پذیر و خطر در محدوده مناطق مسکونی اقدامات لازم را به عمل آورد، اظهار داشت: همچنین به منظور رفاه حال شهروندان و تسریع در صدور سند منازل مسکونی شهرستان تصمیماتی اتخاذ شد که براساس آن اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نسبت به استقرار نماینده در شهرستان حمیدیه اقدام لازم را انجام خواهد داد.

فرماندار حمیدیه تصریح کرد: ضمنا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پیگیری و همکاری لازم جهت استقرار نماینده اداره ثبت اسناد و املاک به عمل خواهد آورد و شهرداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حمیدیه ضمن شناسایی محلات و روستا‌های فاقد سند مسکونی، نسبت به سنددار کردن منازل مسکونی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز صدور سند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او می‌گوید: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری