Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از شهروندان مینودشتی روز پنجشنبه به ایرنا گفت:  حدود ۱۰ روز است که برای خرید تخم مرغ با قیمت تنظیم بازار به فروشگاه‌های مختلف مراجعه می‌کنم اما خبری از عرضه آن در بازار نیست.

علی سرایلو افزود: فروشندگان در پاسخ به خریداران تخم‌مرغ تنظیم بازار می‌گویند که در ۲ هفته اخیر هیچ سهمیه‌ای به مینودشت تخصیص نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عرضه تخم مرغ‌های بسته‌بندی یک کیلوگرمی با نرخ ۴۰۰ هزار ریال در برخی از فروشگاه‌های مینودشت، اظهارداشت: خیلی از افراد توان خرید تخم مرغ با این قیمت را ندارند.

صاحب یکی از واحدهای صنفی مینودشت نیز به ایرنا گفت: قبلا امکان خرید تخم‌مرغ از توزیع‌کننده با قیمت آزاد هر کیلوگرم ۲۰۰ هزار ریال و فروش با قیمت ۲۲۰ هزار ریال وجود داشت اما از حدود ۲ ماه پیش تاکنون به دلایل نامعلوم، خرید و فروش تخم مرغ آزاد ممنوع است.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود، افزود: اگر تخم مرغ آزاد نیز می‌خریدم باید آنرا با قیمت مصوب تنظیم بازار یعنی هر کیلوگرم ۱۶۹ هزار ریال می‌فروختیم که عملا غیر منطقی بود.

وی اضافه کرد: با توجه به توزیع نشدن ۲ هفته‌ای سهمیه تخم مرغ تنظیم بازار در این شهر، آمادگی داریم در صورت موافقت اداره صنعت، معدن و تجارت تخم مرغ آزاد را تامین و با سود حداقلی در اختیار خریداران قرار دهیم.

درهمین پیوند رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مینودشت در گفت و گو با ایرنا، با تایید کمبود تخم‌مرغ تنظیم بازار در فروشگاه‌های این شهر گفت: مدتی است به دلیل کمبود تولید تخم‌مرغ و افزایش مصرف آن در بازار، سهمیه تنظیم بازار این ماده پروتئینی به شهرستان تخصیص داده نشده است.

علی تجری افزود: گلایه مردم در این رابطه به‌حق است و تلاش داریم تا هر چه زودتر سهیمه مورد نیاز شهرستان تامین شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مینودشت گفت: عرضه تخم مرغ بیشتر از قیمت تنظیم بازار تخلف است اما با توجه به نیاز شهرستان، فروشگاه‌ها می‌توانند تخم مرغ را با قیمت آزاد تهیه و به فروش برسانند.

تجری افزود: نیاز روزانه مینودشت، پنج تن تخم مرغ است اما در ۲ ماه اخیر فقط ۲۳ تن از این ماده پروتئینی با قیمت دولتی به شهرستان تخصیص یافته است.

برچسب‌ها گنبدکاووس مینودشت گلستان تخم مرغ ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس مینودشت گلستان گنبدکاووس مینودشت گلستان تخم مرغ ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور تنظیم بازار هزار ریال تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟

قیمت انواع شاهین در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با کارکرد ۱۵ هزار کیلومتر امروز چهاردهم اردیبهشت ۶۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۷ هزار و ۲۰۰ کیلومتر ۷۹۵ میلیون تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع شاهین در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • سهمیه ارز حج ۱۴۰۳؛ تفاوت ۱۰ میلیونی یورو دولتی و آزاد