Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار رضایی هنرمند مجسمه‌ساز کشورمان برگزیده سمپوزیوم مجسمه‌سازی ایده ماشه شد.

به گزارش عصر ایران ،برگزیده سمپوزیوم مجسمه‌سازی ایده ماشه که با هدف ارائه و بررسی ایده‌های هنرمندان مجسمه ساز برای ساخت محوطه و المان در ساحل ماشه در جزیره کیش آغاز به کار کرده بود، معرفی شد.

بر اساس این خبر، اثر شهریار رضایی که در کنار آثار مونا آقابابایی و گروه صفر به عنوان آثار راه‌یافته به مرحله نهایی منتخب شده بودند، در نهایت توانست نظر داوران این سمپوزیوم را برای کسب رتبه برتر جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوران این سمپوزیوم شامل پوریا جهانشاد، مجید ملانوروزی، حمید سوری و مهرداد ایروانیان ویژگی‌هایی از جمله «ایده‌ای جذاب با ایجاد گذرگاهی دایره‌ای و ساخت بستری برای تماشا با حداقل دخل و تصرف در فضا انتخاب متریال مناسب و توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه» را برای انتخاب این اثر عنوان کرده‌اند.

گفتنی است این سمپوزیوم با دبیری احسان گرایلی و حمایت شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش برگزار شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003D5d

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کشت گلخانه ای در شهریار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ افزایش کشت گلخانه ای در شهریار،در این شهرستان از ۶۸ هکتار گلخانه،۵ هکتار به کشت توت فرنگی اختصاص دارد.  

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • مجسمه‌ها هم سلفی می‌گیرند؛ متفاوت و فناورانه! (+تصاویر)
  • بازگشت مجسمه سر فرعون به مصر
  • (ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • منتظر پاسخ هستیم و در عین حال دستمان روی ماشه است
  • حماس: منتظر پاسخ اشغالگران هستیم/ دستانمان روی ماشه است