Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان مس رفسنجان اولین کلین شیت خود را در این فصل در دیدار با ماشین ساز کسب کرد.

داود نوشی‌صوفیانی، دروازه‌بان تیم مس رفسنجان، در خصوص برد تیمش مقابل ماشین‌سازی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: این سه امتیاز واقعا کیف داد و ما توانستیم خودمان را تا رتبه دهم بالا بکشیم. ما در این مدت یک روند رو به رشد را طی کردیم و باید همین روند را ادامه دهیم مطمئن باشید که نتایج خوبی خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او که به جای سالاری فعلا درون دروازه قرار گرفته و موفق شده اولین کلین شیتش را کسب کند در این خصوص ادامه داد: خدا را شکر توانستم در بازی با ماشین‌سازی دروازه تیمم را بسته نگه دارم که این موضوع با همت تمام بچه‌ها صورت گرفت فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند همه برای موفقیت مس تلاش می‌کنند هم من و هم ناصر سالاری هر دو آماده هستیم.

نوشی‌صوفیانی در پایان در خصوص دیدار با پیکان گفت: بازی با پیکان برای ما خیلی حساس است آنها حریف قابل اطمینانی هستند ولی ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا حق مس را بگیریم و نکاتی که کادر فنی به ما گوشزد می‌کند را انجام دهیم. شاید خیلی‌ها توقع نداشتند که مس بتواند اینگونه خوب کار کند ما در خیلی از بازی‌ها عالی بودیم اما نتیجه نگرفتیم ولی حریفان همه از ما تعریف کردند و فکر می‌کنم دیگران را متعجب کردیم و باز هم این کار را ادامه خواهیم داد. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دروازبان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی