Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا از مسیر ۱۷۰ کیلومتری مشهد به سرخس ۱۲۵ کیلومتر آن توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است و بقیه این مسیر به طول ۴۵ کیلومتر در حال ساخت است و از این میزان ۱۷ و نیم کیلومتر جزء قطعه  ۴- الف است.

استاندار خراسان رضوی همچنین امروز با حضور در مزار شهدای گمنام مزداوند به مقام شامخ شهدای شهرستان سرخس ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از روستای پس کمر، ۲ پاسگاه مرزی، سد دوستی، منطقه ویژه اقتصادی، پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، دیدار با خانواده شهدا و ملاقات مردمی از جمله برنامه‌های امروز استاندار خراسان رضوی در سفر به سرخس است.

شهرستان ۹۰ هزار نفری سرخس در ۲۰۲  کیلومتری شمال شرق مشهد، از ناحیه شمال و شرق با کشور ترکمنستان هم مرز است.

سرخس مرکب از ۲ بخش "مرکزی و مرزداران" ۸۵ روستا دارد که ۵۱ هزار نفر ساکن آنها هستند.

برچسب‌ها مشهد محمدصادق معتمدیان سرخس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد محمدصادق معتمدیان سرخس مشهد محمدصادق معتمدیان سرخس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی گفت: تأمین منابع مالی آزادراه حرم تا حرم ضروری است هر چه سریع‌ تر انجام شود این جاده که پیرامون آن تلاش‌ های بسیاری در حال انجام است همچنان به مرحله اجرا نرسیده است و باعث شده رسیدن زائر امام رضا(ع) به مشهد با سختی همراه باشد.   آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در دیدار با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء در مشهد با تأکید بر اینکه دولت مهم‌ ترین جریانی است که می‌ تواند از پیک‌ های زیارتی مشهد گره‌ گشایی کند، افزود: در ایام نوروز و ایام سوگواری دهه آخر صفر از تمام کشور زائر به مشهد می‌ آید که با توجه به تشرف میلیونی این حجم از زائران نیاز به داشتن نگاه ملی و حمایت دولتی نسبت به زیرساخت‌ های این شهر بیشتر احساس می‌ شود.   وی با بیان اینکه ضروری است تا نواقصی که در مسیر حمل‌ و نقل جاده‌ ای زائران وجود دارد برطرف شود، ادامه داد: مسئله حمل‌ و نقل از جمله عرصه‌ های حیاتی و حساس زندگی مردم است. چه حمل‌ و نقل هوایی و چه ریلی و جاده‌ ای، عمده خانواده‌ ها برنامه‌ ریزی برای چگونگی رسیدن به مقصد خود در یک سفر را از جمله محورهای تصمیم‌ گیری خود در نظر می‌ گیرند و در این میان، تردد جاده‌ ای از اولویت نخست برخوردار است.   نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به‌ضرورت ایمن‌ سازی جاده‌ های استان خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نقاط حادثه‌ خیز استان جاده سبزوار به شاهرود است که بیشترین تصادفات جاده‌ ای نیز در آن رخ می‌ دهد، در این خصوص نیز باید راهکاری از سوی وزارت و راه شهرسازی اتخاذ شود تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.   آیت‌ الله علم‌ الهدی با انتقاد از نا به سامانی وضعیت حمل‌ و نقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام که مسافران زیادی قصد تشرف به مشهدالرضا (ع) را دارند، برخی از شرکت‌ های هواپیمایی نرخ بلیت‌ های مسافربری را افزایش می‌ دهند و یا در حمل‌ و نقل ریلی که وسیله تشرف قشر متوسط جامعه است زائران برای تهیه بلیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌ شوند که گاهی درخواست‌ ها برای اضافه کردن یک رام قطار فوق‌ العاده نیز در این خصوص بی‌ نتیجه مانده است.   وی گفت: برای صیانت از هویت مشهد که منتسب به امام مهربانی‌ ها است، شایسته است که تمامی برنامه‌ ها به‌ ویژه برنامه‌ هایی که با حضور زائران و کیفیت سفر آنان ارتباط دارد متناسب با هویت امام هشتم (ع) باشد.

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد