Web Analytics Made Easy - Statcounter

گویی پس از یکسال مدیران محترم قادر به اتخاذ تدبیر و سیاست مناسبی در برخورد با این معضل نیستند که از هر سو اخبار ضد و نقیض روح و روان مردم را به بازی گرفته،سبب این ظن و گمان می شود که جان و سلامتی ملت موضوع آزمون و خطای مدیران است!

معادله منع تردد شبانه با مجوز فعالیت تالارهای پذیرایی را با چه فرمولی حل می کنید؟چطور به کودکان دبستانی  مفهوم رعایت پروتکل های بهداشتی را منتقل کرده اید که با خیالی آسودده خبر از بازگشایی مدارس می دهید؟انگار دل مدیران محترم برای افزایش آمار مرگ و میر وافزایش مبتلایان کرونا تنگ شده ،چشم دیدن منفی شدن آمار  مبتلایان کرونایی را ندارند!

بهمن ماه سال گذشته بود که با ندانم کاری  ، مردم درگیر این بلای منحوس شدند و بهمن ماه امسال نیز قرار است با افزایش آمار مبتلایان و فوتی های کرونایی مواجه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران محترم اگر شما با کرونا شوخی دارید،بدانید و آگاه باشید کرونا با جان مردم شوخی ندارد.ملت تازه به شرایط فعلی خو گرفته به قولی سالی ساخته اند و ماهی هم خواهند ساخت.ادامه ی محدودیت های فعلی تا پایان سال هیچ فایده ای که نداشته باشد لااقل سبب تثبیت وضعیت فعلی و کنترل اوضاع می شود.کاری نکنید که ملت فکر کنند به بهانه کاهش آمار کرونا پیگیر برگزاری با شکوه جشن انقلاب هستید.روح و روان والدین با خبر بازگشایی مدارس بیش از پیش به هم ریخته و شما مسبب این وضعیت روانی هستید.خدایی خودتان حاضر می شوید کودک هفت هشت ساله اتان در این شرایط به مدرسه برود؟

1717

کد خبر 1475507

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • ترددهای دریایی با احتیاط انجام شود/ احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود