Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@12:08:50 GMT

روزانه ۱۰۰ نانوایی در مشهد پایش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۰۴۱۵

روزانه ۱۰۰ نانوایی در مشهد پایش می‌شود

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مشهد گفت: با اجرای طرح برکت به منظور نظارت بر زنجیره توزیع گندم و آرد در این شهرستان، هر روز ۱۰۰ نانوایی نظارت و پایش می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، شکوه میرشاهی افزود: این طرح ملی از اواخر آذر ماه با نظارت بر زنجیره توزیع گندم و آرد در شهرستان مشهد آغاز شده است.

وی با بیان این که ماهانه ۲۵ هزار تن آرد بین ۲ هزار و ۴۰۵ نانوایی مشهد توزیع می شود ادامه داد: از این تعداد واحد خبازی هزار و ۲۷۰ واحد، آرد یارانه‌ای به قیمت کیلویی ۶ هزار و ۶۵۰ ریال و بقیه آرد نیمه یارانه ای دریافت می کنند، آرد نیمه یارانه ای با احتساب هر کیلو گرم گندم به قیمت ۹ هزار ریال قیمت گذاری شده و به این قبیل نانوایی ها تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشهد نیز در جلسه عوامل اجرایی طرح برکت در جمع مدیران و مسوولان مربوطه این طرح گفت: در این طرح ۱۰ تیم بازرسی متشکل از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و حافظان نظام تاکنون ۲ هزار نانوایی را بازرسی و ارزیابی کرده اند.

سید محمد رضا هاشمی افزود: پس از بازرسی های انجام شده تاکنون برای تعدادی از نانوایی‌های متخلف به خاطر عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی و تخلف در ساعات کار نانوایی پرونده تشکیل شده است.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت بیش از نیمی از جمعیت استان ۶.۹ میلیون نفری خراسان رضوی را در خود جای داده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی مهدی‌پور صبح امروز پایش را به تیغ جراحان سپرد.هافبک استقلالی ها که چند هفته قبل رباط صلیبی پاره کره بود امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.این عمل موفقیت آمیز بود و با شرایطی که دوران پس از این عمل سنگین دارد مهدی پور تا شروع فصل جدید نمی تواند تیمش را در مسابقات همراهی کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898733

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد