Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:33:42 GMT

شروع درخشان بانوان تیرانداز قم در لیگ برتر ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۰۵۷۸

شروع درخشان بانوان تیرانداز قم در لیگ برتر ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از تغییر و تحولاتی که امسال در هیات تیراندازی استان قم ایجاد شد و با پایان نزدیک به دو دهه ریاست حسین مهره‌ساز در این هیات ورزشی موفق، اکنون یک چهره جوان و پرانرژی به نام محمدجواد متقیان‌نژاد رئیس این هیات شده، استارت موفقیت‌های تیراندازی قم با درخشش تیم بانوان در لیگ برتر زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل جدید مسابقات لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور با ملایم شدن اوضاع کرونا، در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی آغاز شد و دیدارهای هفته اول و دوم در رشته تپانچه به میزبانی تیم‌های امید صدرا و هیات تیراندازی قم در سالن اختصاصی این رشته در مجموعه ورزشی آزادی به انجام رسید.

در هفته نخست این مسابقات تیم بانوان هیأت تیراندازی استان قم با تیم ارسنجان فارس به رقابت پرداخت و به پیروزی رسید، ضمن اینکه در هفته دوم بانوان تیرانداز هیأت قم با تیم هیأت کرمان به رقابت پرداختند و توانستند این حریف را نیز با شکست بدرقه کرده و دومین برد متوالی خود را کسب کنند.

این در حالی است که خدیجه هاشمی، نرجس صباغی، زینب طوماری، آمیتیس جعفری، مبینا آذر، آیلین قلی‌زاده و نوشین پی‌خسته اعضای تیم دختران و بانوان هیات تیراندازی استان قم در دوره جدید پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند و مربی این تیم مجید نظامی است و مرضیه فراهانی مسوولیت سرپرستی تیم را بر عهده دارد.

امسال بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، در رشته تپانچه بادی بانوان هفت تیم در هفته‌های اول و دوم به میزبانی تیم‌های هیات قم و امید صدرای خلیج فارس هرمزگان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران رقابت کردند، در حالی که دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری بین خطوط به دقت انجام شده بود و از نقاط قوت این مسابقات بود.

در قسمت تیمی هفته نخست، تیم‌های امید صدرا خلیج فارس هرمزگان، هیات تیراندازی قم و هیات مازندران با شکست تیم‌های رایمون، ارسنجان فارس و هیات کرمان صاحب نخستین برد این فصل شدند و در بخش تیمی هفته دوم نیز علاوه بر تیم هیات قم، تیم‌های هیات مازندران و ارسنجان فارس نیز برابر رقبا پیروز شدند.

اتفاق مثبت دیگر برای تیم بانوان هیات تیراندازی قم در شروع رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور این بود که با برگزاری فینال این رقابت‌ها، آمیتیس جعفری از هیات قم در مکان دوم جای گرفت و در پایان مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور مسوولان برگزار شد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم تيراندازي ليگ برتر بانوان قم هیات تیراندازی تیراندازی قم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه ورزش کارگری استان مرکزی اظهار کرد: ورزش کارگری استان باید در ۳ عرصه ورزش قهرمانی، ورزش آماتور و ورزش همگانی فعال باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: شادابی و طراوت در حوزه کارگری باید در این ۳ عرصه لحاظ شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی مدون است.

نظری بیان کرد: ورزش بانوان نیز در حوزه کارگری باید همانند ورزش کارگری آقایان مورد توجه قرار گیرد و در جنگ ترکیبی امروز سلامت بانوان و مادران خانواده باید تامین شود که یکی از موارد گرایش به ورزش است.

ورزش کارگری از سال ۹۱ در استان مرکزی تاسیس شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد شاغلان استان مرکزی در بخش کارگری فعال هستند از این رو جزو استان های کارگری محسوب می شود.

جمشید امیدی افزود: ورزش کارگری از سال ۹۱ تاسیس شده و پا به پای ورزش استان کار را به پیش می فرد و عملکرد مناسبی نیز داشته و خدمات خوبی ارائه می کند.

۴۵ انجمن فعال ورزشی در استان وجود دارد

رییس هیات ورزش کارگری استان مرکزی نیز گفت: از سال ۹۱ با افتتاح هیات ورزش های کارگری، هیات های استانی نیز تشکیل شدند اما در بحث بودجه ای مشکلاتی وجود داشت.

مجید اسدی افزود: با تعامل و همکاری مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی، ورزش کارگری را پا به پای ورزش جوانان پیش ببریم.

وی عنوان کرد: ۴۵ انجمن فعال ورزشی متشکل از ۳۰ انجمن آقایان و ۱۵ انجمن بانوان فعال وجود دارد.

وی تاکید کرد: در سال در حوزه کارگری، مسابقات شهرستانی و استانی و کشوری نیز برگزار می شود که مسابقات والیبال واحد تولیدی شرکت واگن پارس حائز مقام جهانی شد.

کد خبر 6092416

دیگر خبرها

  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان